EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Bölüm 428: Yarışma Başlıyor
QIn Nan ve arkadaşları gözlerini açtılar ve sesin geldiği yöne baktılar.
Gelenler Xue Wuji ve Xue Wuheng'den başkası değildi.
Her ikisinin de ekimi önemli ölçüde gelişti. Tüm figürleri güçlü bir buz gücü yayıyordu. Attıkları her adım etraftaki çimlerin bir buz tabakasıyla kaplanmasına neden oluyordu.
Her ikisinin de Qinglong Mistik Alanına vardıktan sonra kendi şanslı karşılaşmalarını bulmayı başardıkları açıktı.
Yan Zihan ve Zhou Liqing biraz şaşırmıştı. Xue Wuheng'den korkmuyorlardı ama bu Xue Wuji bir şekilde korkutucuydu.
Qin Nan'ın gözleri soğudu.
Xue Wuji ve Xue Wuheng'in, güçlerini kötüye kullanarak önceki bahisteki kayıplarını inkar ederken nasıl utanmazca davrandıklarını açıkça hatırladı.
Ancak Qin Nan hamlesini yapamadan Prenses Miao Miao aniden konuştu: "Tsk tsk, bu iki utanmaz pislik nereden geldi? Bahsi kaybettikten sonra borçlarını ödemeye istekli değiller. Prenses gerçekten de onlardan bir iki şey öğrenmişti. Etkileyici, çok etkileyici."
Xue Wuji ve Xue Wuheng'in yüzlerindeki ifadeler anında sertleşti.
Eğer bunu söyleyen Qin Nan, Yan Zihan veya diğerleri olsaydı kesinlikle tereddüt etmeden saldıracaklardı. Ancak Prenses Miao Miao'nun gelişimini ölçemediler. Onlardan daha fazla güce sahip olması oldukça muhtemeldi.
"Hımm, saçmalamayı kes. Kutsal Lider Qinglong'un halefiyetinin etkinleştirilmesine yalnızca bir saat kaldı. Bu hepinizin merhamet dilenme zamanı olacak!" Xue Wuji kenarda dururken soğuk bir ses tonuyla söyledi.
Tüm tuzaklar başarıyla kurulmuştu. Qin Nan, bu sefer hâlâ hayatta kalma şansın olduğunu düşünüyor musun?"
"Bekliyorum."
Qin Nan sakin bir şekilde söyledi.
Xue Wuji onun düşmanı olmasına rağmen buradaki asıl odak noktası İlahi Savaş Tanrısının vücut kısmını elde etmekti. Düşmanları bekleyebilirdi.
Şşşt! Şşşt! Şşşt!
Bir anda bir dizi delici ses duyuldu.
Altın bir elbise giyen iri yapılı, kel bir adam şaşırtıcı bir şekilde geldi. Arkasında, hepsi güçlü auralar yayan ve gururlu bakışlar taşıyan birkaç genç adam duruyordu.
Yan Zihan ve Zhou Liqing bunu görünce hayrete düştüler.
"Bu, sıralamada sekizinci sırada yer alan dokuzuncu Zirve Lideri Han Fei'nin oğlu değil mi?"
"Li Yunlong da neden burada?"
"......"
Yeni gelen beş kişiye aşinaydılar. Bunlardan bazıları koruyucular arasında ilk 10'da yer alırken, diğerleri müthiş bir geçmişe sahipti, hatta her ikisi de vardı.
En önemlisi, bu insanlar neden buranın Kutsal Lider Qinglong'un halefinin yeri olduğunu biliyorlar?
Han Fei ve arkadaşlarının gözleri, Qin Nan ve ekibini gördükten sonra titredi. Bunu takiben Xue Kardeşler ile sohbet etmek için kafalarını çevirdiler. Sanki birbirlerini çok önceden tanıyan eski arkadaşlarmış gibi birbirlerine oldukça yakın görünüyorlardı.
"Büyük ihtimalle tüm bunların arkasında Yang Taitian var, benimle ilgilenmek için arkadaşlarını burada topluyor."
QIn Nan kendi kendine mırıldandı ama yüzü sakin kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...