EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
Kutsal Lider Qinglong, bu kadar müthiş bir güce sahip olmasına rağmen Ata Wen Dao'nun onlara zarar vermesine neden izin verdi? Neden gerçek gücünü şimdi ortaya çıkarmıştı? Neden Tang Qingshan ve diğerleri Ölüm İmparatoru tarafından Ölüm Laneti altına alınana kadar beklemek zorunda kaldı...
Qin Nan'ın zihni sayısız şüpheyle doluydu.
"Kimliğimi çok yakında öğreneceksin." Kutsal Lider Qinglong'un aurası sakin bir tonda konuşurken hızla düştü: "En başında Ata Wen Dao ve ekibinden neden kurtulmadığımı merak ediyor olmalısınız, değil mi? Hepsi senin iyiliğin için!”
"Hatırım için?"
Qin Nan şaşırmıştı.
Benim bununla ne ilgim var?
"Üç yüz yıl önce Qinglong Kutsal Bölgesine katıldığımdan beri Ata Wen Dao ve diğerleri beni arıtmak için bir plan planlıyorlardı, ama senin yüzünden bu konuda hiç endişelenmedim!" Kutsal Lider Qinglong'un bakışları keskinleşti ve devam etti: "Yalnızca savaşlar yoluyla daha hızlı büyüyebilir ve uzman olabilirsiniz! Yalnızca dünyanın zulmüne tanık olarak, uygulama yolunu takip etme arzunuzu güçlendirebileceksiniz!"
Bunu duyunca Qin Nan'ın kalbi şiddetle ürperdi.
“Çok Yönlülük Sınavında Ling Zixiao'yu yendiğinde izliyordum. Sen Mistik Ruh Tarikatındaki Dış Alan Müritlerinin Sınavına katıldığında ben de izliyordum. Bunu takiben, Tarikat Liderinin oğlunu öldürdünüz, Jianghuang Şehrindeki Ticaret İttifakının Kadim Ejderha Müzayedesini yok ettiniz. Dövüşçü Ata Mistik Bölgesinde Şeytani Özlü Majestelerine rastladınız. İster On Altı Dağ'ın Büyük Yarışması olsun, ister burada Ölüm Okyanusu'nda olsun, seni her zaman izliyorum."
Kutsal Lider Qinglong ses tonunu sakinleştirdi.
Qin Nan'ın zihni boşaldı. En başından beri birinin onu izlemesini beklemiyordu. Uzun bir aradan sonra derin bir nefes aldı ve şöyle dedi: "Peki sen kimsin? Neden beni eğitiyorsun? Peki ya Tang Qingshan ve Ölüm Laneti'ne maruz kalan diğerlerine ne dersiniz——”
Kutsal Lider Qinglong sözünü bitiremeden sözünü kesti: "Endişelenme, Tang Qingshan ve diğerleri iyi."
Kutsal Lider Qinglong, yavaş bir tempoda söylerken Qin Nan'ın gözlerine baktı: "Çünkü sen sıradan bir insan değilsin. Beklediğinizden daha büyük bir sorumluluk taşıyorsunuz.”
Qin Nan şaşırmıştı.
Daha büyük bir sorumluluk mu taşıyorsunuz?
Kim Kutsal Lider Qinglong'u üç yüz yıl öncesinden beri onu beklemeye ne tür bir sorumluluk kışkırtabilir?
Bazı nedenlerden dolayı Qin Nan, Kutsal Lider Qinglong'un gözlerinde sanki onun gelişini yüzyıllardır bekliyormuş gibi tarif edilemez bir duygu sezebildi.
Kutsal Lider Qinglong neden onu seçmişti?
"İlahi Savaş Tanrısının sol gözüyle kim olduğumu bileceksin." Kutsal Lider Qinglong, aurası muazzam bir şekilde zayıflarken aniden gülmeye başladı. Eti ölmekte olan yaşlı bir adamınki gibi solduğundan yüzü tamamen kırışıklıklarla doluydu.
“Kutsal Lider!”
Qin Nan şok oldu. Kutsal Lider Qinglong'un yaşam gücünün tükenmekte olduğunu kolaylıkla hissedebiliyordu.
“Endişelenmeyin. Cevabı bilmek istiyorsanız İlahi Savaş Tanrısının sol gözünü kullanın.” Kutsal Lider Qinglong elini salladı. Son derece zayıf aurasına rağmen figürü sarsılmaz bir sütun gibi sağlam bir şekilde duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasíaSerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...