EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
Aşağı bölge ile üst bölgenin kesiştiği noktada Cennetsel Bariyer Sıradağları olarak bilinen devasa bir dağ sırası vardı. Dağ silsilesi sekiz bin dokuz yüz li uzunluğundaydı ve uzaktan yerde yatan tanrısal bir kılıca benziyordu, bu da müthiş bir manzaraya neden oluyordu.
Cennetsel Bariyer Sıradağlarında sayısız güçlü canavar yaşıyordu. Dövüş İmparatoru Aleminin en üst düzey uzmanları bile oraya girmeye cesaret edemez. Bu nedenle yukarı bölgeye ilerlemeyi planlayanlar en azından Dövüş Ataları olacaktır.
...Bu arada Cennetsel Bariyer Sıradağlarında...
"Prenses Miao Miao, Tang Qingshan ve diğerleri, Kutsal Lider Qinglong'a göre Ölüm Laneti'nin onlar üzerinde hiçbir etkisi olmadı. Dolayısıyla yetenekleriyle yukarı bölgede hayatta kalma konusunda herhangi bir sıkıntı yaşamamaları lazım…”
Qin Nan'ın figürü düşünürken ormanın içinde hızla hareket ediyordu.
“Dört Büyük Grubun varlığı dışında yukarı bölge hakkında hiçbir fikrim yok. Sanırım Cennetsel Bariyer Sıradağlarından çıktıktan sonra üst bölgedeki bazı uygulayıcılara sormam gerekecek…”
Qin Nan kararını verdi ve çoklu görev yapmaya başladı. Düşüncelerini sakinleştirdi ve İlahi Savaş Tanrısının sol gözüyle çevresini gözlemlerken gelişim yapmaya başladı.
Artık İlahi Savaş Tanrısının Yeni Oluşan Ruhu oluştuğuna göre, Musibet'i tetiklemek için daha fazla gelişim yapması gerekecekti.
Bununla birlikte Qin Nan'ın belirli bir konuda kafası karışmıştı.
Şu anda, Kaos Qi'sinin artık İlahi Savaş Tanrısının Gelişen Ruhu üzerinde hiçbir etkisi yoktu.
Qinglong Kutsal Bölgesinin Ejderha Damarına biraz verdikten sonra vücudunda yalnızca yirmi Kaos Qi akışı kalmıştı.
Bir anda çok uzaklardan büyük bir patlama sesi duyuldu.
"Orada biri mi kavga ediyor?"
Qin Nan, figürü bir titremeyle sağına doğru sıçramadan önce olduğu yerde durdu.
Yukarı ilçenin Doğu Kıtası ile ilgili bilgileri de soracak birini bulmaya çalışıyordu.
Qin Nan üç li ilerledi ve aşağıya bakmadan önce büyük bir ağacın tepesine indi.
Nehirde iki genç adam ve bir kadının, kaplan görünümündeki vahşi bir canavara karşı savaşırken Dövüş Sanatları sergilediklerini görebiliyordu.
Onların yetişimleri yalnızca Dövüş Ataları Aleminin zirvesindeyken canavarın kendisi yarı Dövüş Hakimiyeti Alemine ulaşmıştı.
Savaş devam ederken üçü mücadele etmeye başladı.
“Siz ikiniz şehre dönmeli ve klana rapor vermelisiniz. Ben koruyacağım! Kadın bağırdı. Elini salladı ve canavara doğru fırlatılan dev mızraklara dönüşen birkaç altın ışın çağırdı. Enerjisinin tükenmesi nedeniyle muhteşem yüzü solgunlaştı.
“Abla, biz…”
İki genç nefeslerini tuttu.
"Hemen gidin, yoksa hepimiz burada öleceğiz." Kadın inledi, gözlerinde kararlı bir bakış vardı.
İki genç adam bir kükreme çıkardı ve hiç tereddüt etmeden oradan kaçmak için tüm güçlerini kullandılar.
KÜKREME!
Onların etini özleyen canavar, kadının kaçmaya çalıştığını görünce hemen tüm gücünü kullanarak kadının çağırdığı dev mızrakları parçaladı. Ölümcül ağzını açtı ve kadının kafasını parçaladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...