C579 - Patlamaların Sırası

171 22 2
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Herkes sadece geri kalan Göksel Yiyen Böceklerin sanki krallarına selamlarını gönderiyormuşçasına Qin Nan'ın ayaklarının etrafında çılgın bir hızla toplandığını görebiliyordu.

İkinci Prens Song Li'nin yanı sıra Üçüncü Prens, Long Hu, Jiang Bilan ve Yao Ji de şaşkına dönmüştü.

Neden Göksel Yiyen Böcekler Ejderha Uçurum Ağacını yemeyi bırakıp birdenbire Qin Nan'ın etrafında toplandılar?

Ne yapmaya çalışıyorlardı?

“Duan Qing, ne düşünüyorsun? Biz Gökleri Yiyen Böcekleri ortadan kaldırmaya çalışıyoruz, sen nesin...'' Song Li düşüncelerini topladı ve çıkıştı.

Ancak sesi hemen kesildi.

"Sessizlik!"

Qin Nan ona bakmadı bile.

Kaos Qi'nin Göksel Yiyen Böceklere karşı etkili olduğunu keşfettiğinde, hemen dokuz yüzden fazla Kaos Qi akışını geri çekti ve etrafına dağıttı. Sonuçtan dolayı hayal kırıklığına uğramadı, çünkü Göksel Yiyen Böcekler hemen Kaos Qi'yi sabırsızlıkla yuttu.

“Bu dokuz yüzden fazla Kaos Qi akışı, lütfen israf etmeyin…”

Qin Nan, Kaos Qi'ye rehberlik etmeye başlarken dişlerini sıktı ve gözlerini kapattı.

Göksel Yiyen Böcekler, Kaos Qi'yi tamamen yutmuş olsalar da, Qin Nan, henüz rafine edilmediği için vücutlarındaki varlığını hala tespit edebiliyordu.

"Patla!"

Qin Nan buz gibi bir kelime söyledi.

Akıntılardan on tanesini seçti ve onların Göksel Yiyen Böceklerin vücutlarında patlamalarını kontrol etti.

PAT! PAT! PAT!

O anda, korkunç bir savunmaya sahip olan Göksel Yiyen Böcekler tamamen patlayarak kanın çevreye sıçramasına neden oldu.

Anında öldür!

“Senin için bir Dragon Abyss Meyvesi!”

Ejderha Uçurum Ağacının gözlerindeki şaşkınlık henüz dağılmamıştı ama Ejderha Uçurum Meyvesi'ni Qin Nan'ın ellerine fırlatmakta tereddüt etmedi.

Bunu gören İkinci Prens, Üçüncü Prens ve diğerleri suskun kaldılar.

Ne oldu...

Gökleri Yiyen Böcekler neden patladı? Ve on tanesi aynı anda mı? Duan Qing onlara tam olarak ne yaptı?

Sayısız şüphe, dalgalı bir dalga gibi zihinlerinde yükseldi.

Bu, şaşkınlığını atlattıktan sonra kısa sürede bir şeyler hatırlayan Jiang Bilan'ın dışındaydı.

Daha önce Jianghuang Şehrinde, Antik Ejderha Müzayedesinde satılan ondan fazla İmparator Silahı, Göksel Yiyen Böceklerle aynı şekilde patlamıştı.

"Demek bu patlamaların arkasında o vardı."

Jiang Bilan yüzünde zarif bir gülümseme belirirken kendi kendine mırıldandı.

Qin Nan, Ejderha Uçurumu Meyvesini elinde tuttu. Gözleri sevinçle parladı. Planı işe yaramıştı!

"Üçüncü Prens, bunu sakla!"

Qin Nan, Ejderha Uçurumu Meyvesini Üçüncü Prens'e fırlattı, o da bilinçsizce onu elleriyle yakaladı. Düşüncelerini topladıktan sonra hemen ağzından kaçırdı: "Duan Qing, bu senin olmalı. Bunu kaldıramıyorum——”

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin