EŞSİZ SAVAŞ RUHU
BANG!
Acımasız baskı, Qin Nan'ın figürüne bir kez daha ağır bir şekilde vurdu ve aşırı derecede zayıflamış etinin, ağız dolusu kan kusarken yere çarpmasına neden oldu. Vücudundaki sayısız yaradan kan akmaya devam etti ve onu kırmızıya boyadı.
"Devam... ilerliyor...ileri..."
Mücadelesinin ortasında, yüzü acıdan iyice buruşmuştu. Sadece gözlerindeki kararlı bakış aynı kaldı. Vücudunun enerjisi ve gücü çoktan tükenmişti. Ciddi şekilde hasar görmüş bedeninin yerden kalkmasını ve bir sonraki adıma bir kez daha meydan okumasını destekleyen tek şey iradesiydi!
BANG!
Baskı indi ve figürünü bastırdı.
O anda, Ying Xunlong ve Xue Wuheng veya Mahkeme Başkanı Jin'in mürettebatı dahil herkes ve gelişimcilerden oluşan kalabalık, önlerindeki manzara karşısında kesinlikle şaşkına döndü.
Savaşçı Ruhunu serbest bırakmadan!
Herhangi bir mistik silah kullanmadan!
Zayıflamış bedeni, tarifsiz bir acı çekerken, sendeleyerek yerden yükselmeye devam etti.
Sahneye tanık olmak son derece yıkıcı olsa da, sanki görünmez bir güç ondan salıveriliyor gibiydi ve kalabalığın buna tanık olurken bir miktar kutsallık hissetmesine neden oluyordu!
Herkesin odak noktası önlerindeki şekle kilitlendiğinden, kalabalığın önceki alaycı yorumları ve kıskançlığı artık yoktu.
Yere her düştüğünde, kesinlikle tekrar kalkacaktı!
Acaba...aslında bunun üstesinden gelebilir miydi?
Yedi kere!
Sekiz kere!
Dokuz kere!
Qin Nan onuncu kez vurulduktan sonra, sanki tek başına durmak tüm gücünü tüketecekmiş gibi figürü yavaşça yerden yükseldi. Ayağını yavaşça kaldırdı ve ileriye doğru bir adım attı, bu da korkunç baskının ona anında çarpmasına neden oldu.
BANG!
Kalabalığın kalpleri patlayan bir gök gürültüsüyle doldu. Qin Nan'ın vücudunu parçalara ayırmayı amaçlayan gökten düşen devasa bir dağ görüyor gibiydiler.
Kısa bir an için zihinleri boşaldı. Düşüncelerini toplarken bir anda şok edici bir manzaraya tanık oldular!
Qin Nan'ın figürü baskı nedeniyle öne doğru eğildi, ancak vücudundan bilinmeyen bir güç fırladı ve bu, şaşırtıcı bir şekilde kaba kuvvetle bastırmaya direndi!
"Devam... ilerliyor...ileri..."
Qin Nan'ın gözleri bir kararlılık parıltısıyla sürekli titriyordu. Parıltı çok küçük olmasına rağmen, asla dağılmadı. İnanılmaz acıdan sürekli acıya katlanmasına izin veren bu çılgın inattı!
BANG!
Qin Nan'ın sağ ayağı sonunda yere indi. O anda, sanki kalabalığın arasında şok edici bir gök gürültüsü meydana geldi.
İki yüz kırk adım!
Qin Nan iki yüz kırk adım atmıştı!
Ying Xunlong, Xue Wuheng, Mahkeme Başkanı Jin, Chen Ying, Chen Fei ve gelişimciler, yüzleri şaşkınlıkla dolduğundan kelimelerle kayboldular.
O yaptı!
Qin Nan gerçekten yaptı!
Dövüşçü Ruhunu serbest bırakmadan iki yüz kırkıncı adıma ulaştı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...