EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
"Kahretsin!"
"Bu pek iyi görünmüyor!"
Fan Klanı ve Ji Klanı'nın ataları, her türlü savunma eserini kullanarak Dövüş Majesteleri Alemindeki güçlerini serbest bırakmaya devam ederken, kalabalığın figürlerini kaplayan çeşitli parıltılara neden olurken şok oldular.
Söylenen o ki, iki ata mevcut olsa bile, altı yüz li'lik Musibet'in gücüne karşı koyacak hiçbir yer yeterli değildi.
PAT! PAT! PAT!
Sayısız yıldırım ışını aşağıya doğru çarparak ataların ve diğerlerinin auralarının hızla düşmesine neden oldu.
O anda tüm Dokuzuncu Şehir hayranlık içinde kalmıştı.
"Altı yüz li'lik bir Sıkıntı!"
"Nefes nefese, bu adam nasıl bir canavar!"
"İki atanın bile buna karşı hiç şansı yok!"
Yetiştiriciler sırtlarından aşağı doğru bir ürpertinin gönderildiğini ve onları boş ifadelerle bıraktığını hissedebiliyorlardı.
Bu Qin Nan'ın yetenekleri tamamen hayal güçlerini aşmıştı!
"Bu…"
Jiao Zhe de o anda suskun kalmıştı. Başlangıçta Qin Nan'ın güvenliği konusunda endişeliydi ama bir şekilde Sıkıntı tesadüfen gelmişti ve bu kadar korkutucu olduğu ortaya çıkmıştı.
Bu nedenle, Qin Nan'ın bunun üstesinden gelmekte hiçbir sorunu olmayacak, aynı zamanda düşmanları da ciddi şekilde yaralanacaktı.
Jiao Zhe bilinçsizce Qin Nan'a baktı ve sert bir bakış dışında herhangi bir neşe belirtisi bulamadı.
"Hı?"
Jiao Zhe şaşırmıştı. Qin Nan neden bu kadar endişeli görünüyordu?
Qin Nan önündeki duruma hiç aldırış etmedi. Odak noktası tamamen İlahi Savaş Tanrısının Gelişen Ruhu üzerinde toplanmıştı.
"İlahi Savaş Tanrısının Yeni Oluşan Ruhu henüz tamamen serbest bırakılmamıştı ve bu zaten altı yüz li'lik bir Sıkıntıyı tetikledi. Gerçek Sıkıntı ne kadar korkunç olabilir?”
Qin Nan, İlahi Savaş Tanrısının Yeni Doğan Ruhunun enerjisinin yalnızca üçte birinden azını serbest bıraktığını açıkça söyleyebilirdi.
"Olamaz, Dokuzuncu Şehirde en az on binden fazla uygulayıcı var. Her iki klanın da bana düşman olmasına rağmen bu insanların benimle hiçbir ilgisi yoktu ama hepsini bu felakete sürüklemeyi göze alamam…”
Qin Nan derin bir nefes aldı ve Yeni Doğan Ruhu bastırmak için düşüncelerini geri çekti.
Sonuçta Qin Nan intikamını yalnızca onu rahatsız edenlerden alacaktı. Kimliklerine rağmen asla geri adım atmazdı.
Onların gözünde, acımasız bir suikastçı gibi küçümseyici ve zalim olabilir. Gerçek şu ki, kendisini hedef alma girişiminde bulunmayan hiç kimseye asla zarar vermedi.
“Qin Nan, hemen durdur şunu!”
“Qin Nan, yanılmışız. Bir daha sana asla zarar vermeyeceğiz!”
Ataların bağırışları fırtınalı buluttan duyulabiliyordu.
Sadece kısa bir an içinde, sürekli olarak korkunç yıldırım tarafından vurulmuşlardı. Böyle devam ederse tüm Fan Klanı büyük bir kayıp yaşayacaktı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...