C429 - Satranç Tahtası Dövüş Ruhu

172 25 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'a göre reklamlar

“Göz kırpan Işınlanma!”

“Hızla patlayan Tanrısal Ateş Küresi!”

“İllüzyon Işık Kılıç Niyeti!”

“……”

Yang Taitian, Xiao Hong ve geri kalanların hepsi güçlü Dövüş Sanatlarını veya Mistik Silahlarını kullanarak doğrudan gölün merkezine doğru ilerlediler ve bu da alanın çeşitli ışıklar ve gürleyen güçlerle kaplanmasına neden oldu.

Kana Susamış Göl'ün tamamı o kadar da büyük değildi. Taş sütun ile ilk konumları arasındaki mesafe yüz metreden azdı.

Dövüş Ataları Alemi gelişimcilerinin gözünde yüz metrelik bir mesafeyi kat etmek yalnızca birkaç nefes alırdı.

PAT!

Bir anda patlama meydana geldi.

Qin Nan'ın figürü, vahşi bir atavistik canavar gibi taş sütuna doğru hücum etmeden önce gökyüzüne ateşlendi. Göz açıp kapayıncaya kadar, korkunç hızıyla Yang Taitian'ı ve diğerlerini geçmeyi başardı.

“Ne kadar inanılmaz bir hız!”

Yang Taitian, Xiao Hong ve arkadaşları son derece şaşkına dönmüştü.

"Onu burada tutacağım!"

Xue Wuji, Qin Nan'a doğru yırtılan dev bir ağza dönüşmeden önce vücudunda bir buz tabakası oluşurken bir kükreme çıkardı.

Burada, Qinglong Mistik Bölgesinde geçirdiği süre boyunca, gücünün büyük ölçüde artmasına olanak tanıyarak büyük faydalar elde etmişti. Bu nedenle Xue Wuji, Qin Nan'ı tek bir yetenekle bastırabileceğinden son derece emindi.

"Kahretsin!"

Qin Nan'ın saçları, gökyüzünü süpüren Anka Kuşlarının şiddetli Alevleriyle kapsüllenmiş bir yumruk atarken çılgınca dans etti. Gelen buzlu saldırı tamamen eridi ve alevlerden kalan güç Xue Wuji'nin vücuduna acımasızca çarptı.

Xue Wuji'nin gözleri büyük bir şaşkınlıkla doldu. Qin Nan'ın gücünün bu kadar korkutucu olmasını beklemiyordu. Paniğinin ortasında, kendisini saldırıya karşı korumak için bir buz kalkanı oluşturmak üzere hemen Büyülü Buz Sanatını uyguladı.

PAT!

Xue Wuji'nin figürü korkunç Anka Alevleri tarafından uçup giderken buz kalkanı patlayarak parçalara ayrıldı.

"İmkansız!"

Yang Taitian, Xiao Hong ve diğerleri şaşkına dönmüştü.

Bu, koruyucular arasında ikinci sırada yer alan Xue Wuji'ydi. Qin Nan'ın tek saldırısına karşı nasıl bir şansı olmazdı?

Qin Nan'ın Elektrik İliğini ve Ateşli Kalbi yuttuktan sonra Gökyüzü Gök Gürültüsü ve Anka Alevi'nin kontrolünde ustalaştığını bilmiyorlardı. Sonuç olarak Xue Wuji artık onun gücüne yetişemezdi.

“Kalbi Sakinleştirme ve Şeytanı Kovma Sanatı. Hepsini öldür!"

Qin Nan, yıldırım ışınlarıyla çevrelenmiş dev bir zili çağırdığında sanki bir Savaş Tanrısı'na dönüşmüş gibiydi, bu da korkunç bir görünüme neden oldu. Zil, yüksek bir ses çıkarmadan önce Yang Taitian, Xiao Hong ve diğerlerinin figürlerini kapsıyordu.

PAT! PAT! PAT! PAT!

Yang Taitian, Xiao Hong ve diğerleri saldırının bu kadar çabuk gerçekleşmesini beklemiyorlardı. Onlar tepki veremeden, vücutları dev zil tarafından bastırıldı ve anında uçmaya gönderildi.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin