EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
"Kıdemli, nedir bu?"
Qin Nan'ın gözleri şüpheyle titredi.
Zhou Bihua hangi şeyle bu kadar ilgileniyordu ki Ölümsüz Vermilyon Kuşu Sanatını sunmaya istekliydi?
"Benimle gel."
Zhou Bihua, Yetiştirme Salonunun ikinci katına ilerledi.
Görüntü ilkinden farklıydı. Yan taraflarında çeşitli eski kılavuzlarla dolu kitap raflarının bulunduğu sıradan bir oda gibi görünüyordu. Odanın ortasında tütsü yanarken hoş bir koku yayan, insanın ruhunu ve zihnini rahatlatan bir kazan vardı.
"Sonra söyleyeceklerimi sadece ikimiz bilmeliyiz. Başka kimseye söyleme, anladın mı?”
Qin Nan cevap vermeden önce Zhou Bihua arkasını döndü ve vizon ceketini çıkardı.
PAT!
Korkunç bir aura anında her yeri doldurdu. Qin Nan'ın gözleri bile büyük bir şaşkınlıkla doldu.
Zhou Bihua'nın sırtında bir desen görebiliyordu.
Bir çift kanlı kanadı olan dev bir kuştu. Vücudu bir yuan yang[1] gibiydi, bacakları ise bir vinç gibiydi, başı hafifçe kaldırılmış ve doğrudan Cennete bakıyordu.
Dev kuş Vermilyon Kuşundan başkası değildi!
Ancak Qin Nan, Vermilion Kuşunu gördüğünde, içinde akan yaşam gücünün bir ipucunu açıkça hissedebiliyordu.
"Evet, bu Kan Kanatlı Vermilyon Kuşu, daha doğrusu onun İlkel Ruhu." Zhou Bihua sakin bir ses tonuyla şunları söyledi: "Gökyüzü-Kavurucu Antik Krallık kurulduğunda, Gökyüzü-Kavurucu İmparator Batı Kıtasının üç Büyük İlahi Canavarının yardımını aldı. Bunun ardından yaşanan muazzam savaş nedeniyle Kan Kanatlı Vermilion Kuşu ağır bir şekilde yaralandı. Onu iyileştirmenin bir yolu yoktu, bu yüzden sonunda öldü. Ancak ölmeden önce Vermilyon Kuş Takımı'nı kurdu ve İlkel Ruhunu bedenime kattı…”
"O zamandan beri uzun yıllar geçti ve onun İlkel Ruhu sayısız savaşta bana eşlik etti. Zaman geçtikçe gücü zayıflıyor ve eğer yenilenmezse birkaç yıl içinde tamamen yok olacak.”
Bunu söyledikten sonra Zhou Bihua'nın ses tonu bile bir miktar üzüntüyle doldu.
"Yani isteğiniz..." Qin Nan tereddütlü bir şekilde konuştu.
"O yaşlı adam, Kan Kanatlı Vermilion Kuşunun bir kez daha geri dönmesi için İlkel Ruh'u diriltebileceğinizi söyledi, ama benim bu konuda çok az umudum var. Tek isteğim onun İlkel Ruhunu istikrara kavuşturmak, böylece gücü zamanla dağılmayacak." Zhou Bihua duygularından kurtuldu ve şunları söyledi.
Kutsal Lider Qinglong inanılmaz derecede güçlü olmasına rağmen Zhou Bihua, Qin Nan'ın Kan Kanatlı Vermilyon Kuşunu tek başına diriltebileceğine inanmıyordu.
Bu nedenle kendisine karşı pek umutları yoktu. Kan Kanatlı Vermilyon Kuşunun İlkel Ruhunu canlı tutabilseydi bu yeterince tatmin edici olurdu.
"Onu istikrara kavuştur ve gücünün dağılmasını önle, ha?"
Qin Nan kaşlarını çattı.
Zhou Bihua'nın bunu talep edeceğini beklemiyordu.
Ancak Kutsal Lider Qinglong ona söz vermişse, bu Qin Nan'ın ona yardım edebileceğini gösteriyordu.
"Büyük ihtimalle Kaos Qi'dir!"
Qin Nan'ın zihninde bir düşünce parladı. Daha önce On Altı Dağ Büyük Yarışmasında, Gök Gürültüsü Canavarları ve Ateşli Kanatlı Kuşların liderlerine Kaos Qi'nin yardımıyla sıralamada yükselmelerinde yardımcı olmayı başarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...