EŞSİZ SAVAŞ RUHU
...Bu arada, Beyaz Kaplan Şehrinin kraliyet sarayındaki İmparatorun Seyirci Salonunda...
Ekranda rengarenk çiçekler açtı ve Dragon Abyss Ağacı hızla büyürken canavarlar yere diz çöktü. Şaşırtıcı manzara tüm salondaki bakanları hayrete düşürdü!
Dragon Abyss Ağacı meyvelerini veriyordu!
Bu, Dragon Abyss Mistik Alanı denemesinde en önemli zamandı!
Zirveye çıkan kişi veliaht prens seçilecekti!
“Peki bugün kim kazanacak!”
"Yüzeyden bakıldığında Üçüncü Prens'in kazanma şansı daha yüksek gibi görünüyor!"
"Bunun yerine İkinci Prens'in kazanacağını düşünüyorum!"
Bakanlar sırasıyla görüşlerini açıkladılar. Görünüşte Üçüncü Prens'in grubu İkinci Prens'inkinden daha güçlüydü. Ancak Di Fengyun onları İmparator Davul'la birlikte burada topladığı için bu, İkinci Prens'in kazanacağından son derece emin olduğu anlamına geliyordu.
“Sadece herkesin İkinci Prens'in zaferine ve Üçüncü Prens'in yenilgisine tanık olmasını mı planlıyor?”
Bu düşünce Yaşlı Wang'ın zihninde parladı. Bilinçsizce yumruklarını sıktı.
……
……
...Ejder Uçurumu Mistik Alanında, Kalbi Kırık Uçurum'un zirvesinde...
Qin Nan ve ekibi, önlerindeki manzaraya tanık olduklarında hayrete düştüler. Dragon Abyss Ağacının uyanmasının bu kadar muhteşem bir manzaraya neden olacağı hakkında hiçbir fikirleri yoktu.
Bunu takiben göldeki hayvanlar sakinleşti ve kükremeler kesildi.
Bu arada zirvedeki Ejderha Uçurum Ağacı, kadim bir dev gibi Cennet ve Dünya arasında sağlam bir şekilde duruyordu ve tüm gölü ve tüm Mistik Bölgeyi bastırıyordu!
"Bunlar Uçurum Ejderhası Meyveleri mi?"
Qin Nan düşüncelerini topladı ve ağaca baktı.
Dev Dragon Abyss Ağacı'nda altın renkli meyvelerin şekillendiği görülebiliyordu. Meyveler yalnızca avuç içi büyüklüğündeydi ve sayısız rünlerle kaplıydı. Her birinin içinde muhteşem bir enerji depolanmıştı.
Toplamda doksan dokuz Dragon Abyss Meyvesi saydı.
“Ben Gökleri Kavuran Antik Krallığın İkinci Prensi Song Li'yim. Kıdemli Ejderha Uçurum Ağacı ile tanışmak benim için bir onur!”
“Ben Gökleri Kavuran Antik Krallığın Üçüncü Prensiyim…”
İkinci Prens ve Üçüncü Prens saygılı bir şekilde öne doğru bir adım atıp yumruklarını birleştirerek kendilerini tanıttılar.
Ejderha Uçurum Ağacı, Gökyüzü Kavurucu Antik Krallık'ta müthiş bir statüye sahipti, kraliyet akrabaları bile onun önünde eğilmek zorundaydı.
Vızıldamak.
Dragon Abyss Ağacının gövdesi bir dalga sesi yaydı. Bunu takiben, kalabalığa bakan su tankları gibi devasa bir çift göz ortaya çıkmadan önce ağacın derisi şiddetli bir şekilde titredi.
PAT!
Yarı Savaş Kutsal Aleminin korkunç bir şekilde bastırılması üzerlerine çöktü.
Qin Nan ve diğerleri, özellikle de baskı nedeniyle bir adım geriye düşen İkinci Prens, Üçüncü Prens, Longhu ve Yao Ji şaşırmıştı. Yalnızca Qin Nan ve Jiang Bilan sakinliklerini koruyabildiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...