C548 - Yetenek Toplama Salonu

190 25 6
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'a göre reklamlar

Üçüncü Prens ve Qin Nan'ın gözleri, ikisi de arkalarını dönerken parladı.

Lin Amca bahçe alanında yıldırım hızıyla hareket etti ve elindeki mektuba benzeyen kirişi yakaladı. Ona bir göz attı ve yumuşak bir ses tonuyla şöyle dedi: "Üçüncü Prens, Birinci Prens bugün Yetenek Toplama Salonu'nda bir ziyafet düzenliyor ve tüm prensleri ve prensesleri, davet ettikleri dahilerle birlikte davet ediyor."

"Anladım." Üçüncü Prens sakin bir ifadeye sahipti.

Bunu gören Qin Nan yardım edemedi ama haykırdı; Üçüncü Prens'in kardeşlerinin gözünde nispeten düşük bir statüye sahip olduğu ortaya çıktı. Mektubu hiçbir adap belirtisi göstermeden evine atarak gönderiyorlardı.

"İçkilerimizin tadını çıkarmaya devam edelim." Üçüncü Prens gülümseyerek Qin Nan'a şöyle dedi:

"Elbette."

Qin Nan başını salladı ve tekrar içmeye başladılar.

İlerleyen zamanlarda Qin Nan ve Üçüncü Prens, 'aşağı bölgenin Qin Nan'ına ilişkin haberler de dahil olmak üzere Doğu Kıtasında meydana gelen çeşitli önemli olayları tartıştılar.

"Artık Dört Büyük Grup Qin Nan'ı avladığına göre, onun veya arkadaşlarının nerede olduğu hakkında bilgi verebilen herkese sekiz Kutsal Silah verilecek ve Ata Wen Dao'nun öğrencisi olacak. Bu Qin Nan'ın gerçekte ne kadar kahramanca olduğunu, böylesine büyük bir kaosu harekete geçirebildiğini görmek için sabırsızlanıyorum." Üçüncü Prens haykırdı.

Qin Nan sakinliğini korudu ve gülümseyerek şöyle dedi: "Ben de onunla tanışmak isterim."

İkili sohbete devam etti. Qin Nan bile etkilenmeden edemedi. Üçüncü Prens'ten beklendiği gibi, büyük resme dair vizyonu ve bilgisi kendisini fazlasıyla aşmıştı.

Gece çok geçmeden geldi.

Sarayın her kiremit ve tuğlası altın bir ışıltı yayarak devasa sarayın parlak bir şekilde aydınlatılmasını sağlıyordu.

Qin Nan ve Üçüncü Prens birlikte Yetenek Toplama Salonuna doğru yola çıktılar.

Yetenek Toplama Salonu, her yerden dahilerin sıcak bir şekilde karşılanması için özel olarak inşa edilmiş bir yerdi. Ayrıca, Majesteleri Dövüş Aleminin ve Kutsal Dövüş Aleminin yetiştiricilerini ağırlamak için sırasıyla Majesteleri Toplama Salonu ve Kutsal Toplama Salonu da vardı.

Bütün öğleden sonrayı Üçüncü Prens ile konuşarak geçirdikten sonra Qin Nan, Doğu Kıtasının durumunu daha net bir şekilde kavramaya başladı.

Dövüş Kutsal Alemi uzmanları en güçlü varlık olarak görülüyordu ve onlardan sadece birkaçı vardı.

Dövüş Majesteleri Alemi uzmanları Doğu Kıtasındaki en iyi savaş gücüydü. Dört Büyük Gruptan pek çok kişi ve birkaç haydut yetiştirici bu diyara ulaşmıştı.

Martial Dominator Realm uzmanları ortalama kabul ediliyordu. Çoğu genç dahi bu aşamaya ulaşmıştı.

Dahası, Qin Nan, Dört Büyük Grubun genç yeteneklerine karşı daha iyi bir anlayışa sahipti. Bunların arasında, sekizinci sınıf Di dereceli Dövüş Ruhlarına sahip seri başı dahilerden bazıları, Dövüş Majesteleri Alemi'ne ulaşmıştı.

Ancak Gökyüzü Kavurucu Antik Krallık'ta çok fazla sekizinci sınıf Di dereceli dahiler yoktu. Şu anda sadece Di Fengyun vardı.

"Doğu Kıtası hafife alınmamalı. Şu anki gücüm yalnızca Dövüş Hakimiyeti Aleminin zirvesinde. Yetişimimi geliştirmek ve Dövüş Majesteleri Alemine mümkün olan en kısa sürede ulaşmak için Dragon Abyss Mistik Bölgesinden Dragon Abyss Meyvesini almalıyım. Ancak Dövüş Majesteleri olduktan sonra Dört Büyük Grup arasındaki savaşlara katılma şansına sahip olacağım..."

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin