C571 - Şaşkın Prensler

142 22 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Birinci Prens ve Dokuzuncu Prens'in kalplerinde büyük bir tehlike duygusu yükseldi.

Duan Qing'in gücü çok eziciydi. Eğer şimdi onunla karşılaşırlarsa bu büyük bir risk teşkil eder!

"Dokuzuncu Kardeş, hemen güçlerimizi birleştirip Duan Qing'i ortadan kaldıralım mı?" Son anda Birinci Prens düşüncelerini topladı ve sesini Dokuzuncu Prens'e iletti.

"Duan Qing'i ortadan kaldırmak mı?"

Song Yu şaşırmıştı ama kısa sürede iyileşti.

Duan Qing onları keşfettiği için kolayca gitmelerine izin vermeyecekti. Bu yüzden kaçmaya çalışmak yerine güçlerini birleştirip Duan Qing'i yenmeleri onlar için daha iyiydi. Eğer bunu başarabilirlerse Üçüncü Prens artık onlar için bir tehdit oluşturmayacaktı.

Duan Qing kesinlikle güçlüydü ama beşi birlikte çalışırken Duan Qing'in hâlâ şansı var mıydı?

"Elbette!"

Song Yu anında kararını verdi. Eğer veliaht prens olmayı hedefliyorsa artık önceliği Üçüncü Prensi ve İkinci Prensi ortadan kaldırmaktı. Son kısma gelince, Birinci Prens ile son bir hesaplaşma yaşayacaktı!

İki prens kararlarını verirken Qin Nan'a bakışları anında değişti.

Daha önce oldukça korkutulmuşlardı ama artık gitmişti.

Qin Nan'ın elinde birçok kez yenilgiyi tatmış olan Birinci Prens soğuk bir tonda konuştu: "Duan Qing, yenilmez olduğunu düşünme! Sana bir şans vereceğim; hemen teslim ol ya da kendini yenilmeye hazırla! Akıllı ol, yoksa sonradan pişman olmaya vaktin olmayacak!”

“Bu doğru Duan Qing. Karşınızdaki duruma iyice bakın!”

Song Yu tersledi.

O anda iki prens, bir karıncaya bakan devler gibi muhteşem auralar sergilediler.

Qin Nan bunu görünce anında farkına vardı. İki prens ona karşı güçlerini birleştirmeye hazırlanmıştı.

"Peki ya teslim olmazsam?"

Qin Nan iki prense, özellikle de Dokuzuncu Prense garip bir bakış attı.

Bu Song Yu'nun, Long Tian'ın en güvenilir arkadaşlarından biri olan Longhu olduğuna dair hiçbir fikri yoktu!

"Teslim olmayacak mısın? O zaman merhamet göstermeyeceğiz! Kültivatör Jiang, bizimle birlikte saldırın!”

"Long Tian, kardeşime elini ver ve Duan Qing'i bastır!"

Birinci Prens ve Dokuzuncu Prens, figürleri Dövüş Hakimiyeti Aleminin zirvesinin gücünü uygularken ileri doğru hücum ederken kükrediler.

Ancak.. bir nefes, iki nefes, üç nefes...

Dört nefes sonra, bir şeylerin doğru olmadığını fark ettiklerinde figürleri Qin Nan'dan sadece birkaç zhang uzaktaydı. Bir anda oldukları yerde durdular.

Bir şeyler doğru değildi!

Bir şeyler kesinlikle doğru değildi!

Birinci Prens ve Dokuzuncu Prens şok edici bir şekilde hamleleri yapanların yalnızca kendileri olduğunu keşfettiler!

Kültivatör Jiang, Long Tian ve Kara Kaplumbağa Müfrezesinin diğer dehası kıpırdamadı bile!

Ne….neler oluyordu?

“Kardeş Song Yu, lütfen sana yardım etmediği için kardeşini suçlama. Duan Qing'e rakip değiliz ve onunla savaşmaya çalışırsak bu bize yalnızca felaket getirir," Longhu öksürdü ve garip bir ses tonuyla şöyle dedi: "Sanırım kendimizi onunla savaşmaktan alıkoymalıyız."

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin