EŞSİZ SAVAŞ RUHU
"Bu nedir--"
Dövüş Ataları Alemi ve hatta Dövüş Hakimiyeti Alemi yetişimcilerinin deneyimlerine rağmen, ruhlarını ürpertebilecek bir auraya ilk kez tanık oluyorlardı.
"Baba!"
“Onu durdurun, çabuk! Altıncı sınıf Di Seviye Dövüş Ruhu'na sahip, Akuamarin Kristalinin tüm enerjisini emecek!
O anda Fan Yu ve Ji Tianxiao delikten dışarı fırladılar ve sanki bir umut ışığı bulmuşlar gibi bunu ağzından kaçırdılar.
Sözler birdenbire gök gürültüsü gibi hizmet etti
Yetiştiricilerin yüzleri büyük bir şaşkınlıkla doldu.
Altıncı sınıf Di dereceli bir Dövüş Ruhu!
Aşağı bölgeden gelen bu adam bu kadar korkunç bir yeteneğe mi sahipti?
"Onu hemen durdurun!"
Bu sırada Dokuzuncu Şehrin Silah Ruhu'ndan şiddetli bir homurtu duyulabiliyordu.
Eğer Qin Nan emmeye devam ederse enerjisinin en az beşte birini kaybederdi!
Ji Wuming ve Fan Yu'nun yüzleri anında karardı. Şu anki aşamada, eğer Qin Nan'ın burada yetişim yapmasını engellerlerse, büyük olasılıkla Dokuzuncu Şehir'i terk edip Cennetsel Bariyer Sıradağlarında yetişim yapacaktı.
Bu nedenle başka seçenek bırakmadılar.
“Kıdemli Silah Ruhu, lütfen sakin olun. Bu adam Dokuzuncu Şehrimizin umudu. Üç gün; yalnızca üç gün yeterli olurdu. Karşılığında sana bir şey vereceğim…” Fan Hao derin bir nefes aldı ve sözleriyle Silah Ruhunu rahatlattı.
Silah Ruhu hemen kükremeye başladı ama ondan önceki iki insan hiçbir uzlaşma belirtisi göstermedi, dolayısıyla onun da başka seçeneği kalmadı. Qin Nan Akuamarin Kristali aracılığıyla gelişim yaptığı için kristal de ona saldıramazdı; bu nedenle yalnızca Fan Hao'nun isteğini kabul edebilirdi.
Kalabalığın arasında bir kargaşa çıktı.
“Şehir Lordu, neler oluyor? Eğer enerjiyi emmeye devam ederse, bu tüm Dokuzuncu Şehri etkileyecek!”
"Doğru, çıkarın onu dışarı!"
"Daha fazla uygulama yapmasına izin veremeyiz!"
Dokuzuncu Şehrin sarayları, mağazaları ve eğitim alanlarının tümü Silah Ruhu tarafından destekleniyordu. Silah Ruhu'nun enerjisi çok fazla tüketilirse onlara verilen kaynaklar da azalacaktı.
Fan Yu ve Ji Tianxiao kalabalığın tepkisini görünce çok sevindiler. Qin Nan'ın daha fazla gelişim göstermesini engellemekten çok mutlu olacaklardı.
"Kapa çeneni!" Ji Wuming tersledi, "Akuamarin Odası her zaman üç gün boyunca açıktır. Önceden kapatmak imkansızdır. Sorusu olan varsa gelip benimle Şehir Lordunun Konağı'nda konuşsun!"
Fan Hao'nun gözleri de soğudu.
"Baba…"
Fan Yu ve Ji Tianxiao şaşkına dönmüştü.
Kalabalık da şaşkına dönmüştü. Bu kadar inatçı olmalarını ve Qin Nan'a karşı taraf tutmalarını beklemiyorlardı. Kimse ikisini aynı anda gücendirmeye cesaret edemediğinden hemen sessizleştiler.
Hem Ji Tianxiao'nun hem de Fan Hao'nun büyük bir kalp ağrısı yaşadığını bilmiyorlardı.
Silah Ruhu hasar gördüğünde, şehirdeki tüm gruplar arasında en büyük kaybı klanları yaşayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...