C533 - Kılıç Sanatını Yeniden Öğrenmek

152 23 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

"Sen…"

Yaşlı Wang şok olmuş bir ifadeyle arkasını döndü.

Sadece bir saatten biraz fazla zaman geçmişti. Duan Qing neden onu birdenbire aramıştı?

Kadim Dövüş Sanatını bir saat içinde öğrenmiş olabilir mi?

“...kadim Dövüş Sanatını öğrenmeyi bitirdin mi?”

Yaşlı Wang kısa sürede düşüncelerini sakinleştirdi ve merakla sordu.

"Hımm, temel konularda uzmanlaştım ve geliştirmek için biraz zamana ihtiyacım var."

Qin Nan gülümsedi.

İlahi Savaş Tanrısının sol gözünün yardımıyla, kılavuzu bir kez okuyarak Dövüş Sanatının tamamını kolayca anlayabiliyordu.

"NE?"

Yaşlı Wang'ın kalbi şiddetle ürperdi.

Gerçekten bunu bir saatte mi öğrendi?

Bilinçaltında Mu Chengye'ye ve diğer dahilere bir göz attı ve birçoğunun hâlâ kendi Dövüş Sanatlarını öğrenme sürecine dalmış olduklarını keşfetti.

"Sorun nedir?" Qin Nan şaşırmıştı. Yaşlı Wang, yalnızca kadim Dövüş Sanatının temellerinde uzmanlaştığı halde neden çılgınca davrandı?

"Hayır...hiçbir şey." Yaşlı Wang derin bir nefes aldı ve Qin Nan'a karmaşık bir bakış attı.

Sadece bir saat içinde eski bir Dövüş Sanatını öğrenmek!

Bu adamın Dövüş Becerisi Yeteneği çok korkutucuydu!

Bırakın yedinci sınıf Di dereceli bir dehayı, dokuzuncu sınıftaki Di dereceli bir dahi bile bunu yapamazdı.

Qin Nan başını salladı ve konuştu, "Elder Wang, Vermilyon Kuş Takımından Birincil Taşları elde etmenin bir yolu var mı?"

Vermilion Kuş Müfrezesi tarafından işe alınan her öğrenci, üç ay süren bir eğitime tabi tutulacaktı.

İlk iki ayda öğrenciler Dövüş Sanatlarını çalışacaklar ve son ayda birbirleriyle savaşacaklardı.

Qin Nan, Vermilion Kuş Cenneti Vurma Sanatının temellerinde ustalaştığından, kalan zamanı Dövüş Ruhunu geliştirmek için kullanmayı planladı.

Dövüş Ruhunun rütbesi ne kadar yüksek olursa, gelişim hızı da o kadar yüksek olur!

Bu nedenle İlahi Savaş Ruhunun seviyesini yükseltmek onun için son derece önemliydi!

“Birincil Taşlar mı?” Yaşlı Wang bir anlığına şaşkına döndü ve şöyle dedi: "Birincil Taşları elde etmenin bir yolu var ama bu oldukça zor olurdu. Sıradağların derinliklerine inerseniz, bir adı olmasa bile, derinliklerinde sayısız canavarın yaşadığını görürsünüz. Eğer dövüş hakimiyetinin zirvesindeki bir canavarı yok edebilseydin, karşılığında yüz Birincil Taş alabilirdin…”

“Dövüş Hakimiyetinin Zirvesi Alemi mi? Harika, o zaman kendimi affedeceğim.

Oran oldukça düşük olmasına rağmen Qin Nan bunu hiç umursamadı. Bir yandan Kılıç Sanatını geliştirirken bir yandan da Birincil Taşlar kazanabileceğine göre neden yapsın ki?

Hiç tereddüt etmeden yere tekme atarak Vermilyon Kuş Takımı'ndan ayrıldı.

Yaşlı Wang, Qin Nan'ın figürüne boş bir ifadeyle baktı.

Vermilion Kuş Müfrezesinin kıdemli bir devlet adamı olarak daha önce sayısız dahilerle tanışmıştı. Ancak Qin Nan gibi kararları bu kadar hızlı veren birini ilk kez görüyordu.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin