C450 - Arka Arkaya Üç Düşmanı Öldürmek

164 25 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Feiyang Kutsal Alanında toplamda on binin üzerinde insan vardı ve her biri önlerindeki manzara karşısında hayrete düşmüştü.

Geçmişte Feiyang Kutsal Alanı ile Qinglong Kutsal Alanı arasında sayısız savaş olmasına rağmen, Kutsal Lider'in şahsen gelmesiyle daha önce buna benzer bir şey olmamıştı!

Cidden dışarı mı çıkıyorlardı?

Kutsal Lider Feiyang'ın gözleri titredi. Geçtiğimiz üç yüz yılda, Kutsal Lider Qinglong'la yüzleşmekten çekindiği için Qinglong Kutsal Bölgesine saldırmaya asla cesaret edememişti. Kutsal Lider Qinglong ölümüne yaklaşırken bile hamle yapmaya cesaret edemiyordu.

Bırakın onu, yukarı ilçe otoritesi bile buna cesaret edemiyordu!

Bunun nedeni Kutsal Lider Qinglong'un gelişiminin ölçülemez olmasıydı. İnanılmaz derecede gizemliydi, bu yüzden delirirse gücünün ne kadar korkunç olacağı bilinmiyordu.

"Kutsal Lider Qinglong, şu anda birbirimize karşı savaşmamız akıllıca değil. Durumun tamamen açık olduğuna inanıyorum. Genç nesillerin anlaşmazlığımızı Ölüm Okyanusu'nda kesin olarak çözmelerine izin vereceğiz…” Kutsal Lider Feiyang kalbindeki öfkeyi bastırdı ve sakince konuştu.

Diğer Zirve Liderleri herhangi bir ses çıkarmaya cesaret edemediler.

Kutsal Lider Qinglong ve Tang Qingshan şimdi delirirse, sonunda nasıl sonuçlanacak olursa olsun her iki taraf da kesinlikle büyük kayıplar yaşardı, bu da onların Ölüm Okyanusu'ndaki yaklaşan planlarını etkileyebilirdi!

Kutsal Lider Qinglong burada ölümüne savaşmaya karar verdiyse Ölüm Okyanusu'ndaki planlarının amacı neydi?

Kutsal Lider Qinglong ve Tang Qingshan sessiz kaldı.

"Xiao Zhonghuang, Jiang Bilan, tüm dahiler, kıçlarınızı buraya getirin!"

O anda Qin Nan şiddetli bir kükreme çıkardı. Elindeki kılıç şiddetle titriyordu.

Eski nesillerin anlaşmazlıklarını nasıl çözdüğü onun umurunda değildi. Şehir kapısını patlatmasının nedeni bugün tüm dahileri ortadan kaldırmaktı!

Öfkesini ancak onların kanı söndürebilirdi!

Kutsal Alanın tamamı ölüm sessizliğine gömülmüştü.

Lu Tiangang, Zhou Xuan ve diğer Aziz Adayları, Qin Nan'ın ne kadar güçlü olduğunu açıkça biliyorlardı. Eğer onunla savaşacak olsalardı, sonunda mutlaka kaybederler ve öldürülürlerdi.

Kutsal Lider Qinglong çevresini taradı ve kahkaha attı, "HAHAHA, Kutsal Lider Feiyang, haklısın. Eğer bugün burada bir savaş çıksaydı, bu aşağı bölgenin gelgitini büyük ölçüde etkilerdi! Söylenen o ki, iki Kutsal Bölgenin dahileri anlaşmazlıklarını bugün çözebilirler!"

Feiyang Şehrinin Zirve Liderleri hemen bir şeyin farkına vardılar.

Hem Tang Qingshan hem de Kutsal Lider Qinglong bir savaş başlatmak için değil, Qin Nan'ı desteklemek için buradaydılar!

Sırf Feiyang Kutsal Bölgesi uzmanlarının genç nesiller arasındaki savaşa müdahale etmesini önlemek için!

Bu düşünceyle Kutsal Lider Feiyang ve Zirve Liderleri, yüzlerinde soğuk bir sırıtış görünmeden önce rahatlamış hissettiler.

Qin Nan aynı anda tüm dahilerlerine meydan okumaya mı çalışıyordu?

Herkes Xiao Zhonghuang'ın Şeytan Kral Vadisi'nde Qin Nan'ı kolayca yendiğini biliyordu!

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin