C424 - Elektrik İliği, Ateşli Kalp

176 27 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Gecikme için kusura bakmayın ama gerçekten çok yoğun bir donemdeyim ancak diğer serilerde bölüm atacagimdan dolayı kusurama bakmayın

Qin Nan hafifçe kaşlarını çattı.

Bakır Ayna, yaşlı adama atılımında yardım edebildiğini ama onun yetişiminin Yarı Dövüş Majesteleri Aleminde olduğunu söyledi, ona nasıl yardımcı olabilirim?

Bir an düşündükten sonra Qin Nan aniden Kaos Qi'nin tek olasılık olduğunu hatırladı.

“Bunu mu kastettiğinden emin değilim…”

Korkunç hayvan kalabalığının bakışları altında Qin Nan elini kaldırdı. Avucundan gri bir dumanın yükseldiği görülüyordu.

Yaşlı, zayıf görünümlü adam ve ateşli yaşlı adam, dumanı görür görmez gözleri fal taşı gibi açılmış bir şekilde baktılar!

“Bu Birincil Qi! Bu hiç şüphesiz Birincil Qi'dir!"

Zayıf görünüşlü yaşlı adam çığlık atmaya başladı, yüzü tamamen inançsızlıkla doluydu.

Birincil Qi'nin önemini açıkça biliyordu!

Bu arada, canavarların geri kalanının bu Birincil Qi'nin ne olduğu hakkında hiçbir fikri olmamasına rağmen, eğer bu Birincil Qi'yi tüketirlerse bunun onlara olağanüstü faydalar sağlayacağını hissedebiliyorlardı!

"Bu…"

Qin Nan'ın gözlerinde şok olmuş bir ifade vardı.

Kaos Qi'nin bu kadar değerli olmasını beklemiyordu. Sadece Kadim Ruhunu geliştirmekle kalmadı, hem Bakır Ayna hem de bu canavar kalabalığı da bundan hoşlanıyordu!

"Genç delikanlı Qin Nan... Hayır hayır hayır Bay Qin Nan, sizden bir iyilik isteyeceğim..." Zayıf yaşlı adam artık yarı Dövüş Majesteleri Alemindeki gelişimci statüsünü sergilemiyordu ve panik içinde ağzından kaçırdı, " Bana bu Birincil Qi akışını vermen mümkün mü?”

Bunu söylerken gözleri tutkulu bir bakışla doldu.

Ölümü yaklaşırken, eğer bu Kaos Qi akışını elde ederse, bu onun bir atılım deneyimleyebileceğini garanti etmese de şüphesiz ömrünü uzatabilirdi. Bu nedenle, Dövüş Majesteleri Alemine yükselmek için ekstra süreyi kullanabilirdi.

Zayıf yaşlı adamın yanı sıra küçük siyah canavar ve ateşli yaşlı adam da Kaos Qi'nin akışına baktı. Eğer akıllarında kalan rasyonellik olmasaydı kesinlikle Kaos Qi'ye doğru koşarlardı.

Qin Nan'ın ilk tepkisi bunu reddetmek oldu.

Bu hayvanlar hakkında pek iyi bir ilk izlenime sahip değildi. Bakır Ayna'nın yardımı olmasaydı şu anda Sarı Yaylar'da[1] olurdu.

Qin Nan'ın endişelerinin bir şekilde farkında olan zayıf yaşlı adam hemen ağzından kaçırdı: "Eğer Bay Qin Nan bana Kaos Qi akışını vermeye istekliyse, sana klanımızın yadigarı hazinesiyle - bir damla Elektrik - geri ödeyeceğim. İlik—kaybınızı telafi etmenin bir yolu olarak! Daha önce Dövüş Majesteleri Aleminin Yıldırım Musibetinin Gücüne sahip olduğunuzu fark etmiştim. Eğer bu Elektrik İliğini tüketirseniz, bu, uygulamanıza büyük faydalar sağlayacaktır!"

Bunu söyledikten sonra ateşli yaşlı adam ve diğer hayvanlar tamamen şaşkına döndü.

Bu Elektrik İliğidir; bir damla Elektrik İliği ancak bir Gökyüzü Gök Gürültüsü Canavarı Dövüş Hakimiyeti Alemine yükseldiğinde oluşturulabildi. Kişinin Sky Thunder'ın sırlarını keşfetmesine olanak tanıyordu, dolayısıyla son derece değerliydi.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin