C473 - Nihai Düello

161 23 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Ölüm Okyanusu'nda, Reaper'ın Platformunda...

"Bu nasıl mümkün olabilir!"

Ata Wen Dao'nun figürü karanlık bir ifadeyle ayağa kalktı.

Qin Nan bile yalnızca onuncu sınıf Xuan dereceli Dövüş Ruhu'na sahipti; Birinci sınıf Di Seviye Dövüş Ruhu'na sahip bu eşsiz deha nereden geldi?

Kalabalık da o anda patladı.

“Birinci sınıf Di dereceli Dövüş Ruhu! Kahretsin, nasıl oldu da onun varlığından haberimiz olmadı!”

"Nefes kes, düello heyecanlı olacak!"

"Bu eşsiz dahi, Qinglong Kutsal Bölgesini temsil ediyor. Qinglong Kutsal Bölgesinin bu an için hazırladığı kozun onun olması ne kadar da sürpriz!”

“……”

Haydut yetiştiriciler son derece şaşkına dönmüştü çünkü gözleri büyük bir beklentiyle dolmuştu!

Çoğu, Xiao Zhonghuang'ın Qin Nan'a karşı düelloyu kazanma şansının yüzde doksan dokuz olduğunu varsaymıştı!

Şu anda hem Xiao Zhonghuang hem de gizemli genç adam birinci sınıf Di dereceli Dövüş Ruhlarına sahip olduğundan, ihtimal yüzde elli!

Song Yu, Lu Jian ve Miao Yuxin de şaşırmıştı. Ancak düşünceleri kalabalığınkinden farklıydı.

Bu gizemli genç adam gerçekten Qinglong Kutsal Bölgesinin hazırladığı koz muydu?

Bu Qin Nan'ın sadece bir tuzak olduğu anlamına mı geliyordu?

Ancak Ata Wen Dao, Kutsal Lider Feiyang ve diğerleri Qinglong Kutsal Bölgesi mürettebatına bir bakış attıklarında onlar da şaşkın bakışlar takınıyorlardı.

Bu gizemli genç adamın kim olduğu hakkında gerçekten hiçbir fikirleri yoktu!

Ancak şartlara bakıldığında bu gizemli genç adamın onların tarafında olduğu ortaya çıktı!

...Bu arada, Reaper Platformunda!

Dövüş Ruhunu serbest bırakan Gong Yang, Xiao Zhonghuang ve diğerlerine baktı ve sakin bir şekilde konuştu: "Şimdi size meydan okumaya hakkım var mı?"

Tokat!

Xiao Zhonghuang, Zirve Lideri Yang ve geri kalanlar bu sözlerle uyandılar ve yüzlerinde çarpık ifadelere neden oldular.

Sonunda Qin Nan'dan kurtulmuşlardı.

Ama daha korkunç bir dahi ortaya çıktı!

Ölümün Hizmetkarı'nın ifadesi inanılmaz derecede iğrenç bir hal aldı ve Gong Yang'a sınırsız bir öldürme niyetiyle baktı.

Neden!

Bu adam neden birinci sınıf Di dereceli Dövüş Ruhuna sahipti?

"Ha? Benden kurtulmaya çalışıyor olabilir misin?” Gong Yang Ölümün Hizmetkarına baktı ve soğuk bir şekilde konuştu.

Ölümün Hizmetkarının yüz ifadesi dondu. Az önce Ölüm Okyanusu'nun cezasına maruz kalmıştı ve Azrail Platformu artık etkinleştirildiği için, Gong Yang'a bir şey yaparsa Ölüm Okyanusu onun hayatını bağışlamazdı.

“Fazla kibirli olmayın!”

O anda Xiao Zhonghuang'ın aurası bir kez daha patladı ve bağırdı: "Düellonun sonucu henüz belirlenmedi!"

Zirve Lideri Yang ve diğerlerinin ifadeleri biraz düzeldi.

Xiao Zhonghuang sadece birinci sınıf Di dereceli Dövüş Ruhuna sahip değildi, aynı zamanda ona Bodhi'nin Kalbi ve Dao Sıvısı da verilmişti!

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin