EŞSİZ SAVAŞ RUHU
...Bu arada, Ölüm Okyanusundaki Reaper Platformunda...
Ölümün Hizmetkarı, uzakta duran Ata Wen Dao'ya ve diğerlerine baktı, ardından yüzünde bir sırıtış belirdi ve yüksek bir ses tonuyla konuştu: "Burası Reaper'ın Platformu. Duruşma iki bölüme ayrılmıştır. Öncelikle dokuz yüz doksan dokuz basamağı çıkmanız gerekecek! Yalnızca bunu başarabilenler, Dövüş Ruhu'nun rütbesini test etmek için ellerini kara sütunun üzerine koyabilecekler!"
Sesi son derece yüksekti ve Ölüm Okyanusu'nda şok edici bir gök gürültüsü görevi görüyordu. Sahildeki kalabalık bile bunu net bir şekilde duyabiliyordu.
"Hadi başlayalım!"
Ölümün Hizmetkarı duyurdu.
Zirve Lideri Yang ve ekibi tarafından çevrelenen Xiao Zhonghuang, merdivenleri çıkarken ellerini arkasına koydu ve bir imparator gibi adım adım ilerledi.
Kalabalık kalplerinin boğazlarında asılı kaldığını hissedebiliyordu.
Birinci sınıf Di dereceli bir Dövüş Ruhu!
Bodhi ve Dao Liquid'in Kalbinden Dövüş Becerisi Yeteneğindeki iyileştirmeler!
Xiao Zhonghuang'ın Dövüş Becerisi Yeteneği ne kadar olağanüstü olabilir?
"Hiçbirinizin Dövüş Becerisi Yeteneğini artırabilecek iksirleri var mı?"
Gong Yang aniden konuştu. Gözleri kararlılıkla parlıyordu.
"Hı?"
Prenses Miao Miao ve Longhu Baskın Canavarı şaşırmıştı.
Ne yapmayı planlıyordu?
“Korkarım Qin Nan gelmeden önce biraz daha zamana ihtiyacı olacak.” Gong Yang sakin bir şekilde konuştu: "Bu nedenle, o dönmeden önce Xiao Zhonghuang ile ilgileneceğim ve belki Qin Nan'ın Xiao Zhonghuang gibi birine karşı ellerini kirletmesine bile gerek kalmayacak!"
Prenses Miao Miao ve diğerleri bu sözleri duyunca şaşkına döndüler.
Gong Yang güvenini nereden aldı?
Herkes Xiao Zhonghuang'ın birinci sınıf Di seviye Dövüş Ruhu'na sahip olduğunu biliyordu!
Azrail Platformunda duran Ölümün Hizmetkarı, tartışmalarını dinledikten sonra tersledi: "Burada yalnızca Ölüm Okyanusu'ndan gelen iksirler etkilidir. Başka yerden elde ettiğiniz iksirleri ise ne kadar tüketirseniz tüketin hiçbir etkisi olmaz…”
Gong Yang bunu duyduktan sonra gözlerini kıstı ve hafifçe başını salladı.
İksirlere güvenemediği için tek yolu Dövüş Ruhu ile rekabet etmekti!
Kalabalığın bakışları altında Gong Yang merdivenlerin altına geldi ve yukarı çıkmaya başladı.
Onun eylemi anında Xiao Zhonghuang'ın mürettebatının ve haydut yetiştiricilerden oluşan kalabalığın dikkatini çekti.
"Bu adam kim?"
"Neden onu daha önce hiç görmedim?"
"Qinglong Kutsal Bölgesinden yeni alınmış bir dahi mi?"
"Bu çok tuhaf, eğer ünlü biri olsaydı kimliğini bilirdik!"
“……”
Ata Wen Dao ve Kutsal Lider Feiyang bunu gördükten sonra kaşlarını çattı.
Qin Nan'dan kurtulmak onların büyük çaba harcamasını gerektirdi. Neden şimdi başka bir dahi vardı?
Xiao Zhonghuang, Gong Yang'ın hareketini gördükten sonra küçümseyen bir kahkaha attı, "Benimle rekabet etmeye mi çalışıyorsun? Peki Dövüş Ruhunun rütbesi nedir? Yedinci sınıf Xuan sıralamada mı? Veya Sekizinci sınıf Xuan sıralamasında mı?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasiSerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...