C486 - Tek İhtiyacım Olan Bir Gün

165 23 7
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Öfke!

Göğsünde sanki patlayacakmış gibi tarif edilemez bir öfke yükseliyordu!

Qin Nan'ın gözleri anında kızardı!

İlahi Savaş Ruhunu elde ettiğinden beri bu kadar öfkeli olmamıştı!

"Kahretsin!"

Jiang Bilan'ın ifadesi karardı. Bilgili bir Dövüş Hükümdarı olarak Qin Nan'ın Dövüş Ruhunun ne kadar gizemli olduğunu açıkça biliyordu. Eğer Dövüş Ruhu'nun çılgına dönmesine izin verirse ne olacağını hayal edemiyordu.

"Mengpo Nehri!"

Jiang Bilan elini sallayarak hızla tepki gösterdi. Avucunun içinde, kederli çığlıklar atan sayısız ölü ruhun bulunduğu bulutlu bir su damlası belirdi.

Jiang Bilan dişlerini sıkıp kararını vermeden önce bir anlığına tereddüt etti. Arzuladığı eti elde etmek için ödemesi gereken bedel bu!

"Mengpo Çorbası, tüm yaşamın sayısız ruhunu tamamen yutuyor!"

Jiang Bilan elini çevirdi ve su damlasını Qin Nan'ın zihnine soktu.

KÜKREME!

O anda Qin Nan'ın İlahi Duyusunda sonsuz bir kükreme yankılandı, sanki sayısız ölü ruh onun İlahi Duyusuna izinsiz girip düşüncelerini yok etmeyi amaçlıyormuş gibi.

Su damlası, kişinin ruhunu silmek için düşüncelerini yok edebilen sıkıştırılmış Mengpo Nehri'ydi.

PAT!

Qin Nan'ın İlahi Duyusundaki bakır ayna bir parıltı yaydı. Bazı nedenlerden dolayı, bakır aynadaki gizemli kadın görünmeyi bırakmıştı, çünkü yalnızca Qin Nan'ın zihnini sonsuz çığlıklardan koruyan hafif bir parıltı yayıyordu.

O anda, sanki bilincinin geri kalanını yok etmeye çalışıyormuş gibi inanılmaz bir acı zihnine çarptı.

Ancak Qin Nan acıyı görmezden geldi ve kızarmış gözleriyle Jiang Bilan'a baktı.

"Bugün hayatta kalırsam, kesinlikle kafanı uçuracağım!"

Qin Nan sanki Cennetler adına yemin ediyormuş gibi derin bir inilti çıkardı.

"Pfft, beni öldürmeye mi çalışıyorsun?" Jiang Bilan, Qin Nan'ın figürüne bakarken kibirli bir bakış attı: "İlahi Duyusunda böylesine muazzam bir hazinenin var olduğu kimin aklına gelirdi. HAHAHA, yakında her şey benim olacak! Ölümün Kutsal Yazıları, birinin ölümünü manipüle ediyor, yin ve yang'ı tersine çeviriyor. Yut!”

Jiang Bilan ilahinin sonuna doğru ses tonunu yükseltti ve şiddetli bir kükreme çıkardı.

Ata Wen Dao ve ekibi şaşırmıştı. Sadece kükreme kalplerinin şaşkınlıkla dolmasına neden oldu.

PAT!

Jiang Bilan'ın bedeninden sınırsız bir ölümcül aura yayılıyordu, sanki insan figürüne benzeyen bir ruh ondan fışkıracakmış gibi.

Bu Ölüm İmparatorunun ruhundan başkası değildi!

Jiang Bilan'ın etini ruhuyla işgal ediyordu!

Ve şimdi Qin Nan'ın bedenini yutmak için etinden vazgeçmek üzereydi!

"Kıçını buraya geri çek!"

Ancak o anda Jiang Bilan'dan aniden bir soğukluk duyuldu.

Vücudundan inanılmaz bir emme kuvveti fışkırdı ve bu da Ölüm İmparatoru'nun ruhunu ona doğru sürükledi.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin