C480 - Sıkıntı Geliyor

163 23 2
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Jiang Bilan, Qin Nan tarafından sakatlandıktan sonra herkesin unuttuğu Ticaret İttifakının Azizi.

Ölüm İmparatorunun Jiang Bilan olacağını kim düşünebilirdi!

Bu, Ölüm İmparatoru'nun Jiang Bilan'ı yuttuğu anlamına mı geliyordu?

"Şu!"

Bakışları Xiao Zhonghuang'ın figürüne sabitlendiğinde Jiang Bilan'ın gözleri buz gibi oldu.

Xiao Zhonghuang'ın vücudundan alevler patlamaya başladı ve onun acı içinde çığlık atmasına ve Reaper Platformunda mücadele etmesine neden oldu. Bir süre sonra vücudu bir kül yığınına dönüştü.

Kalabalık buna tanık olurken tüylerinin diken diken olduğunu hissedebiliyordu.

Eşsiz bir dehayı tek bir cümleyle mi ortadan kaldırmıştı?

Ata Wen Dao ve ekibinin göz kapakları fırladı ama hiçbir şey söylemediler. Onlara göre Xiao Zhonghuang işe yararlığını kaybetmişti.

"Yani... sen Qin Nan'sın?"

Jiang Bilan arkasını döndü ve Qin Nan'ın yönüne baktı. Gözleri buz gibi öldürücü bir niyetle doluydu.

"Sen Ölüm İmparatoru musun?"

Qin Nan kaşlarını çattı.

Karşısındaki kişinin Jiang Bilan olmadığını anlayabiliyordu.

Jiang Bilan'ın ruhu, kara yolu seçtikten sonra yutulmuş olabilir mi?

"HAHAHA, ben aynı zamanda Ölüm İmparatoruyum ve Jiang Bilan'ım!" Jiang Bilan, aurası çevreyi titretirken kahkaha attı, "Bununla birlikte, bu bedenden memnun değilim. Seninkini aldığım için çok mutluyum!

Kalabalığın düşündüğü gibi; Ölüm İmparatoru Jiang Bilan'ın etini almıştı.

Ancak yutma sürecinde bir şeyler ters gitti ve Jiang Bilan'ın ruhunun Ölüm İmparatoru'nunkiyle birleşmesine neden oldu.

Ve şimdi Ölüm İmparatoru gözlerini Qin Nan'ın etine dikmişti!

Bunun nedeni, Qin Nan'ın Dövüş Ruhu'nun içinde korkunç ama gizemli bir gücün gizlendiğini hissedebiliyor olmasıydı!

Bu kesinlikle sıradan bir altıncı sınıf Di Seviye Dövüş Ruhunun sahip olduğu güç değildi!

Eğer Qin Nan'ın etini alırsa, yalnızca önceki ihtişamını korumakla kalmayacak, aynı zamanda önceki sınırlarını aşabilecek ve gelişimde daha yüksek bir seviyeye ulaşabilecekti!

Konuşmasının ortasında, korkunç öldürücü niyet anında Qin Nan'ın figürünü kapladı.

Qin Nan'ın yanında duran Prenses Miao Miao, Gong Yang, Zhao Fang ve Sima Kong'un yüzlerinde soluk ifadeler vardı.

“Bedenimi işgal etmeyi mi planlıyorsun?”

Her ne kadar Qin Nan bastırmadan etkilenmese de kalbi soğuklukla dolarken saçları kontrolsüz bir şekilde diken diken oldu.

"Şu!"

Jiang Bilan şiddetli bir kükreme çıkardı.

Qin Nan'ın figürünü hedef alan görünmez bir güç gökten indi.

Ancak güç, Jiang Bilan'ın Xiao Zhonghuang'a karşı kullandığı güçten farklıydı çünkü Qin Nan'ın etini yok etme niyeti yoktu. Sadece ruhunu silmeyi planlıyordu.

"Ölüm İmparatoru, şu anda gücünüz tam gücünüzün yüzde biri bile değil ve bu kadar küçümseyici davranmaya cüret mi ediyorsunuz?"

O anda, elini fırlatan ve gücü parçalayan şiddetli rüzgarları çağıran Kutsal Lider Qinglong'dan geldiği anlaşılan şiddetli bir kükreme duyuldu.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin