C487 - Tam Bir Katliam

163 25 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Bölüm 487: Tam Bir Tarama

"Bu--"

Ata Wen Dao, Wen Dao Büyükleri, Kutsal Lider Feiyang ve diğer yetkililer gözlerini kocaman açtılar. Büyük bir şaşkınlık içindeydiler.

Cennetsel Tuzak Oluşturan Formasyondan bu kadar kolay mı kurtulmuştu?

Kutsal Lider Qinglong'un gelişimi neden birdenbire bu kadar güçlü hale geldi?

Bin li mesafedeki gökyüzü kaotik hale gelmişti, gökyüzünün yükseklerinde sayısız donuk gök gürültüsü duyuluyordu.

Kalabalığın bakışları altında Kutsal Lider Qinglong artık başlangıçtaki zayıf görünümünü göstermiyordu. Sanki tek bir kol hareketiyle dünyaya yıkım getirebilecek, müthiş bir deve dönüşmüştü!

O, Gökler ve Yer arasındaki tek önemli varlık haline gelmişti!

"Ölüm İmparatoru!"

Kutsal Lider Qinglong, Ata Wen Dao ve ekibinin varlığını görmezden geldi. Elini uzatmadan önce başını çevirdi ve Qin Nan'ın figürüne baktı.

Elinde, İlahi Duyusuna ulaşırken Qin Nan'ın kafatasının içinden geçebilen bir çeşit sihir varmış gibi görünüyordu.

"Kıçını kaldır buradan!"

Kutsal Lider Qinglong elini çekerken çileden çıktı.

"AH!"

Ölüm İmparatorunun ruhu acı içinde bir çığlık attı. Yüzü şaşkınlıkla doluydu.

Az önce ne olmuştu?

Qin Nan'ı yutmasına birkaç saniye kalmıştı. Neden biri onun sözünü kessin ki?

Ölüm İmparatoru hızla başını çevirdi ve Kutsal Lider Qinglong'u gördü. Kutsal Lider Qinglong'un aurasını fark ettiğinde yüzü boş bir ifadeyle kaldı.

Bu yaşlı adam Kutsal Dövüş Aleminde değil miydi?

Bu aura... çoktan Dövüş Hükümdar Alemini aşmıştı!

"Diz çökmek!"

Kutsal Lider Qinglong, Ölüm İmparatorunun ruhuna yumruk atarken hiçbir ifade göstermedi.

Ölüm İmparatoru tepki verme şansı bulamadan yere vuruldu ve baygın düştü.

"Uyanmak!"

Kutsal Lider Qinglong, Qin Nan'a baktı ve kelimeleri söyledi.

PAT!

Qin Nan'ın İlahi Duyusunun derinliklerinde gizemli bir güç ortaya çıktı ve bu onun kaotik düşüncelerinin sakinliğini yeniden kazanmasına izin verdi. Sonunda onun da gözleri açıldı.

"Kutsal Lider... Qinglong?"

Qin Nan gözlerini açtı ve Kutsal Lider Qinglong'u gördü. Hızlıca tepki vermeden önce bir anlığına şaşırdı.

Kutsal Lider Qinglong tuzağa düşmemiş miydi? Nasıl çıktı? Peki aurası neden bu kadar korkutucuydu?

"Qin Nan, Ölüm İmparatorunu öldürmeyeceğim. Gelecekte onunla ilgilenme işini sana bırakacağım. Kutsal Lider Qinglong'un buzlu gözleri bir miktar dostanelik gösterdi: "Ata Wen Dao'yu ve diğerlerini de öldürmeyeceğim. Onlarla kendin uğraşmak zorundasın. Diğer karıncalara gelince, onlardan kurtularak sana bir iyilik yapacağım."

Qin Nan konuşamadan Kutsal Lider Qinglong arkasını döndü ve ayağını yere vurdu.

PAT!

Kutsal Lider Qinglong'un figürü Zirve Lideri Yang ve diğerlerinin önüne geldiğinde aniden bir dizi patlama meydana geldi.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin