C509 - Tüm Şehrin Önünde

152 27 3
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

PAT!

Sıkıntı'nın fırtınalı bulutu, öfkelenen bir canavar gibi bir kez daha hızla büyüdü.

Bin dört yüz li!

Bin altı yüz li!

Bin sekiz yüz li!

Nihayet iki bin dört yüz li'ye ulaştıktan sonra durdu.

Bu arada fırtınalı bulutlardan gelen şimşek ışınları artık farklıydı. Kan rengi gibi kırmızıya dönmüşlerdi; Göklerin kızıl şimşeği!

O anda, korkunç, gürleyen bir aura tüm Dokuzuncu Şehri sardı.

KÜKREME! KÜKREME! KÜKREME!

Dokuzuncu Şehrin Silah Ruhu huzursuz oldu ve sanki çok korkmuş gibi gökyüzüne doğru hırladı. Şehirde parlak ışıklar yayan sayısız savunma oluşumu etkinleştirildi.

"Tanrım--"

Atalar, Fan Hao, Ji Wuming, Fan Yu, Ji Tianxiao, Ji Xinru ve şehrin yetiştiricileri, inanamayarak gözlerini kocaman açarak baktılar.

İki bin dört yüz li!

Qin Nan'ın Sıkıntısı bir kez daha ikiye katlandı!

Musiretin gücü, bir Dövüş Majestelerinin gücünü kolaylıkla aşabilir!

"Bu nasıl mümkün olabilir?"

Gökyüzü Kavurucu Antik Krallığın Dokuzuncu Prensi elinde olmadan ağzından kaçırdı.

İki bin dört yüz li'lik bir Musibet. Önceki üç katmanlı Sıkıntıdan bile daha korkunçtu!

Qin Nan tam olarak ne yapıyordu?

“Vay be…”

Qin Nan derin bir nefes aldı. O da İlahi Savaş Tanrısının Yeni Oluşan Ruhunun gücü karşısında şok olmuştu. İki bin dört yüz li'lik bir Musibet, gücünün yalnızca üçte biri kadardı. Tamamen serbest bırakılsaydı ne kadar korkutucu olurdu?

"Kahretsin, seninle kaybedecek zamanım yok!"

Qin Nan, Kadim Ruhunun gücünü tamamen serbest bırakma dürtüsünü bastırırken Song Yu ve ekibine tersledi. Bu arada onlardan uzaklaşmaya başladı.

"Kaçmasına izin veremeyiz! Onu yakalamalıyız!” Song Yu düşüncelerini topladı ve kısa bir düşünmenin ardından hızla kararını verdi. Gözleri çılgınlıkla parlıyordu.

Eğer bu sefer Qin Nan'ın kaçmasına izin verirse, onunla tekrar karşılaşmadan önce ne kadar beklemesi gerekeceği hakkında hiçbir fikri yoktu.

En önemlisi Qin Nan'ı tutuklayabilirse bu büyük bir katkı olurdu. Bu onun diğer prensleri kolayca geride bırakmasına ve veliaht prens olarak seçilmesine yardımcı olabilir!

"Kaçmaya çalışmak? Benim gözetimimde değil."

Sun Yi kükrerken elinde uzun bir mızrak belirdi. Gökyüzündeki Musibet'e saldırırken Dövüş Majesteleri Aleminin gücü vücudundan fışkırdı.

“Hala pes etmiyoruz!” Qin Nan'ın ifadesi aşırı derecede karardı: "Eğer durum buysa, Sıkıntının tadına bakmana izin vereceğim!"

Qin Nan sadece Musibetinin Dokuzuncu Şehrin yetiştiricilerine zarar vermesini önlemek için kaçmaya çalışıyordu. Aksi takdirde, Sun Yi ve diğerlerini ortadan kaldırmak için Kadim Ruhunun gücünü uzun zaman önce serbest bırakırdı. Hatta Sıkıntı'nın üstesinden gelebilmesi için onun gücüne direnmesinde bile ona yardımcı olabilirler.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin