EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Yarım ay önce, Dört Büyük Grup, altıncı sınıf Di Seviye Dövüş Ruhu'na sahip bir dahi için aranan posterleri yayınladığında, tüm üst bölge sarsılmıştı.
Gökyüzü Kavurucu Antik Krallığın dokuzuncu şehri olduğundan normalde posterler dağıtılırdı ve herkesin bundan haberi olurdu ama Vermillion Kuş Müfrezesi Seçimi tarihi yaklaştıkça hem Fan Klanı hem de Şehir Lordu Malikanesi, posterlerle meşguldü. hazırlanması nedeniyle diğer işler bir kenara bırakıldı.
Fan Xinru ve diğerlerinin Qin Nan'ın kim olduğu hakkında hiçbir fikrinin olmamasının nedeni buydu.
“Burada Qin Nan'a rastlayabileceğimi kim düşünebilirdi!”
Fan Hao'nun nefesi heyecanla kan akışı arttıkça hafifçe yoğunlaştı.
Herkes Qin Nan'ın haberini Dört Büyük Grup'a ulaştırabilirse bu kişinin Ata Wen Dao'nun öğrencisi olarak işe alınacağını ve ona dört Kutsal Silah verileceğini biliyordu!
Böyle bir ödülle Hayran Klanlarının gücü önemli ölçüde artacaktı.
"Sakin ol, sakin ol, böyle bir zamanda kendime hakim olmam lazım!"
Fan Hao derin bir nefes aldı. Qin Nan'a bakışı sanki eski bir arkadaşına bakıyormuş gibi huzurlu bir hal aldı.
Fan Xinru ve Qin Nan bunun farkındaydı ve bu da onların irkilmesine neden oluyordu.
Bunu takiben Fan Hao konuşurken nazik bir gülümseme bıraktı, "Xinru, bu kim? Neden onu babanla tanıştırmıyorsun?”
"Uhh..." Fan Xinru hâlâ şokun ortasındaydı ve kısa bir süre toparlanması gerekti. Gülümseyerek söylerken fazla düşünmedi, "Baba, bu Kardeş Qin Nan. Yolculuğum sırasında yarı Dövüş Hakimiyeti Diyarı canavarıyla karşılaştığımda aşağı bölgeden geldi ve hayatımı kurtardı. Ben de Kan Gözlü Boğa'ya rastladım ve..."
Fan Xinru'nun hikayesini dinlerken Fan Hao'nun kalbi hızla atıyordu.
Haklıyım!
Önümdeki bu adam gerçekten de Qin Nan'dı!
Ancak Fan Hao, Fan Xinru'nun sözlerini dinlemeye devam ederken şaşkına döndü, "Az önce Kan Gözlü Boğa Kral mı dedin?"
“Evet, Kan Gözlü Boğa Kral Kardeş Qin Nan tarafından tek yumrukla öldürüldü.” Fan Xinru gülümseyerek söyledi. Gözleri büyük bir saygıyla doldu.
"NE?"
Fang Hao'nun gözleri şaşkınlıkla doldu. Kan Gözlü Boğa Kralı'nı tek yumrukla öldürmek için kişinin en azından yedinci katman Dövüş Hakimiyeti Aleminde olması gerekir. Ancak ikinci kez düşününce Fan Hao bir şeyin farkına vardı. Dört Büyük Grup tarafından avlandığına göre Qin Nan'da olağanüstü bir şeyler olmalı.
"Haberi yaymadan önce daha fazla bilgi toplayacağım!"
Fang Hao hızla kararını verdi. Gözleri kararlılıkla parlıyordu.
PAT!
Fang Hao herhangi bir uyarıda bulunmadan Qin Nan'a doğru korkunç bir aura yayan bir yumruk attı.
"Hı?"
Qin Nan, Fan Hao'nun aniden saldırmasını beklemiyordu, ancak savaştaki muazzam deneyimi nedeniyle, figürünü Anka Alevleri içine çekerek hızlı bir şekilde tepki verebildi ve ardından güçlü bir yumruk atmayı başardı.
PAT!
İki yumruk birbirine çarptığında, ortaya çıkan kuvvet salonun duvarlarını süpürdü ve salonu koruyan çeşitli oluşumları tetikleyerek kuvveti geçersiz kıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...