EŞSİZ SAVAŞ RUHU“Hayır, bu Kutsal Dövüş Aleminin aurası değil, yarı Dövüş Kutsal Alemi olmalı. Sanki kış uykusuna yatıyormuş gibi geliyor, bu tuhaf…”
Qin Nan daha yakından baktı ve durumu auraya göre analiz etmeye çalıştı.
"Sanırım varış noktamız dağın zirvesi."
Qin Nan başını kaldırdı ve dağın zirvesine baktı.
Dağ dev bir kılıç gibi göle saplandı. Dağ yalnızca birkaç yüz metre yüksekliğindeydi, dolayısıyla Cennetsel Bariyer Sıradağları kadar yüksek değildi. Ancak eğer biri ona bakarsa, bu tuhaf, korkutucu bir duyguya neden olur.
“Bu dağa Kalbi Kırılan Kayalık adı verildi. Dragon Abyss Ağacı tepede bulunabilir. Görünüşe göre zirveye tırmanmaktan başka seçeneğimiz yok.” Üçüncü Prens konuşurken sert bir bakış attı: "Kayıtlı bilgilere göre, bu Kalbi Kırık Kayalık son derece tehlikeli, yoğun bir şekilde Kalbi Kırık Canavarlarla dolu. Bu nedenle dikkatli olmalıyız.”
"Sadece Kalbi Kırık Canavarlar var, endişelenecek bir şey yok." Longhu nefes verdi ve kayıtsızca konuştu.
Qin Nan ve diğerleri ona baktılar ve sözlerini görmezden geldiler. Hemen ardından ilerlemeye devam ettiler.
Kalbi Kırılan Kayalık şaşırtıcı derecede sessizdi. Tek bir canavar ya da bitki görülemiyordu. Ancak grup dağın eteğine doğru ilerlerken tedirgin oldu.
"Buradaydı!"
Üçüncü Prens hareketini durdurdu.
Kalabalık önlerinde yalnızca tuhaf bir dağ duvarı görebiliyordu. Duvar dehşet verici bir şekilde tamamen düzdü. Hiçbir eğri olmadan yere kesinlikle dikti.
Bir çeşit mor ağaç duvarı yoğun bir şekilde doldurmuştu.
"Hadi gidelim!"
Üçüncü Prens yolu gösterdi ve mor ağaçları basamak olarak kullanarak yukarıya atladı, Qin Nan ve geri kalan mürettebat da onu sıkı bir şekilde takip etti.
“Bu çok basit…”
Longhu dudaklarını büktü. Duvar yalnızca birkaç yüz metre yüksekliğindeydi. Bu onların sadece iki üç nefeste zirveye ulaşacakları anlamına gelmiyor muydu?
Ancak o anda keskin bir ses duyuldu.
Kol büyüklüğünde ve vücudu sivri uçlarla dolu küçük soluk sarı bir canavar, Longhu'ya hızlı bir hızla yaklaştı. Longhu'nun kafasını parçalarken ağzını açtı ve dişlerini ortaya çıkardı.
"Sıradan bir Martial Dominator canavarı bana pusu kurmaya cesaret ediyor!"
Longhu, Göksel Ejderhanın bastırıldığını kükreyerek dile getirirken öfkelendi.
Ancak şok edici bir sahne yaşandı. Küçük canavar, aynı hızla Longhu'ya doğru koşmaya devam ederken etkilenmemiş gibi görünüyordu.
“Hımm? Bu Kalbi Kırılan Canavarda tuhaf bir şeyler var!”
Longhu, elini fırlatıp Kalbi Kırık Canavarı güçlü bir güçle parçalamadan önce biraz şaşırmıştı. Gözleri küçümsemeyle doluydu, "Ama bunun bir önemi var mı..."
"Longhu! Koş!"
Qin Nan aniden bağırdı.
Longhu bilinçsizce başını çevirmeden önce şaşkına döndü. Sayısız Kalbi Kırık Canavarın sarı bir dalga gibi ormandan hücum ettiğini görebiliyordu.
Basit bir Dövüş Hakimiyeti Diyarı Kalbi Kırık Canavar, bahsetmeye değer bir şey değildi, ancak yüz binlercesinin bir araya toplanması son derece dehşet vericiydi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...