C543 - Üçüncü Prensin Gelişi

147 26 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

"Sakin ol sakin ol!"

Qin Nan kendi kendine mırıldandı. Düşüncelerini topladıktan sonra yüzünde kendi kendine alay eden bir sırıtış görüldü.

Sayısız savaş ve nadir olay deneyimlemişti ama sadece Birincil Taşların onu şaşırtmaya yettiği ortaya çıktı. Gerçek şu ki o çok fakirdi.

"Hadi başlayalım!"

Qin Nan elini salladı ve dokuz yüz altmış bin Birincil Taşın tamamını çıkardı ve onları önünde bir yığın halinde yığdı.

Bunu takiben, hızla Birincil Taşlardan avuç dolusu alıp ağzına tıkarken elleri bulanıklaştı.

On bin!

Yirmi bin!

Elli bin!

Tek seferde yüz bin Birincil Taşı yuttuktan sonra Qin Nan'ın eylemleri durma noktasına geldi. Alnı soğuk terlerle kaplıydı.

Bu yüz bin adet Birincil Taşın yutulması demekti ama İlahi Savaş Ruhu henüz yükselmemiş miydi?

“Hepsini tek seferde yemeyi denemeliyim!”

Qin Nan dişlerini sıktı ve hareketini hızlandırdı.

Üç yüz bin!

Beş yüz bin!

Sekiz yüz bin!

Dokuz yüz elli bin Birincil Taşı yuttuktan sonra İlahi Savaş Ruhu, yedinci altın ışın aniden arkasında titreşirken bir vızıltı çıkardı.

İlahi Savaş Ruhunun bastırılması bir kez daha gelişti ve bu da korkunç bir auraya neden oldu.

"Yedinci sınıf rütbesi... sonunda!"

Qin Nan rahat bir nefes aldı.

Altıncı sınıf Di dereceli bir Dövüş Ruhu, büyük bir yetenek olarak adlandırılabilir.

Yedinci sınıf Di dereceli bir Dövüş Ruhu, en iyi dahi olarak kabul ediliyordu!

“Vermilyon Kuşunun İlkel Ruhunu geri getirme zamanı!”

Qin Nan, yasaklayıcı aurayı geri çekti ve Zhou Bihua'ya tek başına ikinci kata gelmesini isteyen bir mesaj iletti.

"Hı?" İkinci kata vardığında Zhou Bihua'nın gözleri şaşkınlıkla titredi.

Qin Nan'ın aurasının önceki buluşmalarına kıyasla daha gizemli hale geldiğini hissedebiliyordu. Sanki vücudunun içinde gizlenmiş keskin bir parıltı varmış gibiydi.

"Kaos Qi!"

Qin Nan parmağını salladı ve altmış altı Kaos Qi akışı ateşledi.

Kaos Qi'nin akışları Zhou Bihua'nın bedenine girerken Vermilion Kuşunun deseni daha güçlü bir yaşam gücü ve parlak bir parıltı yaydı.

"Hı?"

Qin Nan'ın İlahi Savaş Tanrısının sol gözü gök gürültüsü gibi titredi ve anında Vermilion Kuşunun İlkel Ruhunun yaşam gücünün iyileşmesine rağmen onu uyandırmaya yetmediğini keşfetti.

"Beş yüz Kaos Qi akışını deneyelim!"

Qin Nan parmağını salladı ve beş yüz Kaos Qi akışı ateşledi.

PAT!

Zhou Bihua'nın sırtı şiddetli alevler tarafından yutuldu. Büyüyen yaşam gücünün aurası tüm salonu doldururken Vermilion Kuşunun çığlıkları duyulabiliyordu.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin