C525 - Vermilyon Kuş Takımı

153 22 1
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

"Sen--"

Xu Ao alnında yeşil damarlar belirirken dişlerini sıktı. Parmak eklemlerinden çatlama sesleri geliyordu.

“Duan Qing, artık senin Qin Nan'la akraba olduğundan şüpheleniyorum. Aksi halde neden bu soruyu sordunuz? Qin Nan'ın düşmanı olduğumuzu öğrendikten sonra Vermilyon Kuş Takımı'nı seçmiş olmalısın!" Xu Ao'nun ifadesi inanılmaz derecede karardı.

Bu sözleri duyduktan sonra kalabalıktan pek çok kişi de aynı şeyi hissetti.

Qin Nan soğuk bir ifade takındı. Şüpheli olup olmadıkları önemli değildi, çünkü Kutsal Dövüş Alemi uzmanı bile onun gerçek görünüşünü tanımlayamıyordu.

"Sana bir kez daha sorayım; Vermilyon Kuş Takımı'na katılacağından emin misin? Kararından pişman olmak için hâlâ biraz zamanın var!” Sanki Xu Ao kelimeleri boğazından sıkarak kalabalığın titremesine neden oluyormuş gibiydi.

"Elbette." Qin Nan hiç tereddüt etmedi.

Beyaz Kaplan Müfrezesi hakkındaki izlenimi kötüleşti.

"İyi iyi!" Xu Ao öfkesini gizledi ve konuştu, "Bugün olanları kesinlikle hatırlayacağım. Zamanı geldiğinde diz çöküp bana yalvarmasan iyi olur!”

Tehdit son derece açıktı.

"Böylece?"

Qin Nan soğuk bir sırıtış takındı.

Xu Ao'nun teklifini henüz reddetmişken onu tehdit etmesi ne kadar ilginçti.

Sırf Dövüş Majesteleri Aleminin zirvesine sahip olduğu ve Beyaz Kaplan Müfrezesinin Takım Yardımcısı Lideri kimliğine sahip olduğu için gerçekten üstün olduğunu mu düşünüyordu?

Xu Ao, sabrının tükenip hemen saldıracağından korktuğu için bakışlarını değiştirdi. Eğer böyle bir şey olsaydı White Tiger City'nin kurallarını çiğnemiş olacaktı ve bu da kötü bir sonuçla sonuçlanacaktı.

Xu Ao arkasını döndü ve kalabalığa baktı. Bakışları Ling Wushuang, Xue Meng ve Longhu'ya inerken inledi, "Siz üçünüze gelince, Beyaz Kaplan Müfrezesine katılmaya istekli misiniz? Size ayrılan kaynaklar mutlaka tatmin edici olacaktır!”

"Bu... katılıyorum!"

Ling Wushuang ağzından kaçırdı. Bu gerçekten de nadir bir şanstı, dolayısıyla onu bırakmasının imkanı yoktu.

Xu Ao bunu duyunca biraz daha iyi hissetti ama Longhu ve Xue Meng'in tepkileri kalbinin soğumasına neden oldu.

"Reddediyorum."

"Vermilion Kuş Müfrezesine katılacağım."

Longhu ve Xue Meng sırasıyla söyledi.

"Siz ikiniz…"

Xu Ao cevapları duyduktan sonra dişlerini sıkmaktan neredeyse kırıyordu. Bu iki uygulayıcı bile onun teklifini reddetti mi?

Beyaz Kaplan Müfrezesi ne zamandan beri seçime katılanlar tarafından bu kadar küçümseniyordu!?

"Hadi gidelim!"

Xu Ao, Ling Wushuang'ın figürünü yakalayıp oradan ayrılmadan önce bir kükreme çıkardı. Eğer orada kalmaya devam ederse bu onun için bir aşağılanma olacaktır.

Öğrenci kalabalığı birbirine baktı. Sonunun bu noktaya gelmesini beklemiyorlardı.

"Elder Wang, Vermilion Kuş Müfrezesine katılmam mümkün mü?" Xue Meng, çekici gözleri Qin Nan'ın figürüne tutkuyla bakarken ileri bir adım attı.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin