C520 - Şura Yanılsaması

168 24 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Dövüş Sanatı Gösteri Sarayı tamamen kalabalıktı, bu da insanların birbirleriyle sohbet ettiği canlı bir sahnenin oluşmasına neden oldu.

Qin Nan ve Longhu mekana girer girmez bir hizmetçi hemen onlara yaklaştı ve üzerlerinde sırasıyla 'bin ve üç' ve 'bin ve dört' yazan iki rozet verdi.

"Şu kızlara bakın..."

Longhu kalabalığa baktı ve kadın yetiştiricilerin çekici fiziklerini ve uzun yeşim benzeri bacaklarını gördükten sonra gözleri genişledi.

"Bu kadar çok dahi sadece Üç Takım'ın Seçimi için burada."

Qin Nan'ın sol gözü şiddetli bir şekilde titredi.

Salonda en az binden fazla genç dahi vardı ve sadece birkaç yüz tanesi Dövüş Ataları Aleminin zirvesinde yetişim sahibiydi. Çoğunluk Dövüş Hakimiyeti Alemi uzmanlarıydı ve hatta bazıları sekizinci katman Dövüş Hakimiyeti Alemi'ne ulaşarak onlara korkunç auralar veriyordu.

Dahası, Qin Nan ayrıca birçoğunun üçüncü sınıf Di rütbesine, hatta dördüncü sınıf Di rütbesine sahip Dövüş Ruhlarına sahip olduğunu da keşfetti.

Ancak burada hiç kimsenin Yukarı Bölgenin Doğu Kıtasının en üstün dehası olarak görülmediğini biliyordu.

Bunun nedeni, gerçek dahilerin uzun zaman önce doğrudan üç müfrezeye alınmış olmalarıydı.

O anda genç bir adam, beşinci katman Martial Dominator Realm aurasını tamamen serbest bırakarak salona girdi.

Tüm dâhiler burada, salonda toplanmış olduğundan pek çoğu aurasını bu kadar kibirli bir şekilde serbest bırakmaya cesaret edemezdi.

Genç adam bir anda kalabalığın dikkatini çekti.

"Huh, bu adam Ling Wushuang değil mi? Beşinci sınıf Di dereceli Dövüş Ruhu'na sahip olduğu için zaten üç takım tarafından seçildiğini sanıyordum? Neden seçimde burada?" Genç adamın kimliğini bilen uygulayıcılardan biri ağzından kaçırdı.

Bu sözler kargaşanın yaşanmasına neden oldu.

"Kahretsin, ciddi misin? Beşinci sınıf Di dereceli Dövüş Ruhu ile takımlara kolayca katılabilir miydi? Neden hâlâ seçimde yer alması gerekiyor?"

"Bence bu Ling Wushuang, yeteneğini göstermek için bilerek seçime katılıyor!

"Şşşt, sessiz ol. Beşinci sınıf Di dereceli Dövüş Ruhu, onun bizden daha iyi bir geleceğe sahip olacağını garanti ediyor!"

Kalabalığın birçoğunun hoş olmayan bakışları vardı.

Sonuçta Üç Takım Seçimi özellikle henüz üç takım tarafından askere alınmamış gelişimciler için yapılıyordu. Ling Wushuang'ın varlığının kesinlikle dikkatlerini çekeceğini söylemeye gerek yoktu.

"Gürültü de ne, sessiz ol!"

O anda dışarıdan hoşnutsuz bir kükreme duyuldu.

Ling Wushuang bunu duyduktan sonra kaşlarını çattı; Kim ondan daha aşağılayıcı olmaya cesaret edebilirdi ki?

Kalabalık sadece vizon bir elbise giyen, olağanüstü fiziğe ve bronz tenli bir kadının, sırtında dev bir kılıçla salona girdiğini görebiliyordu. Onun figüründen yayılan vahşi aura kalabalığın kalplerinin hızla çarpmasına neden oldu.

Qin Nan'ın gözleri sol gözüyle bir anlık bakışın ardından şaşkınlıkla doldu.

Kadının eti inanılmaz derecede güçlüydü, sanki insan figürlü bir tiranozormuş gibiydi. Dövüş Majesteleri Aleminin gücüyle etinden sadece biraz daha zayıftı.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin