C415 - Süre Kısalıyor

191 29 0
                                    


EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Bölüm 415: Zaman Kısalıyor

Sima Kong gözleri kocaman açılmış bir şekilde baktı. Bu adam gerçekten savaşa karşı şehvetli, ama görünüşte aptalca sözler bende biraz sıcak kanlı hissettiriyor.

"Bütün öğrenciler, hemen girin!"

Zirve Lideri Duanmu bağırdı.

Daha önce yarışmaya katılmış olan birçok yetiştirici hemen öne atıldı ve portala girdi. Kalan öğrenciler hemen onların hareketlerini arkalarından taklit ettiler.

Qin Nan, bir tekme ile portala girmeden önce Prenses Miao Miao ve diğerlerine bir göz attı.

Bir süre sonra portal gözden kayboldu.

"Sizce bu Büyük Yarışmada kim birinci olur? Bence Yang Taitian en yüksek şansa sahip." Zirve Liderlerinden biri sonunda söyledi.

"Evet, ben de öyle düşünüyorum. Peak Leader Yang'ı şimdiden tebrik ediyoruz."

Başka bir Zirve Lideri seslendi.

"Bunu takdir ediyorum." Zirve Lideri Yang, gümüş rengi saçlı, orta yaşlı bir adamdı. Sanki saçlarının her biri, insanı ürperten, sınırsız bir öldürme niyeti taşıyordu. Sakin bir gülümsemeyle konuşurken bakışları Zirve Lideri Duanmu'nun figürüne indi, "Zirve Lideri Duanmu, o Qin Nan için büyük umutların var gibi görünüyor, değil mi? Üzgünüm, görünüşe göre oğlum Qin Nan'dan pek hoşlanmıyor."

Çevredeki Zirve Liderlerinin gözleri hemen parladı.

Tüm Qinglong Kutsal Bölgesinde Zirve Lideri Yang, Zirve Lideri Duanmu ile böyle bir tonda konuşmaya cesaret eden tek kişiydi.

Tepe Lideri Zhang yüzünde gülümsemeyle ilk konuşan oldu, "Öğrencilerin birbirleriyle bazı anlaşmazlıkları olması yaygın bir durumdur. Qin Nan'ın eşsiz bir dahi olarak yeteneğine ikna olmadığı için Yang Taitian'ın Qin Nan'a meydan okuması mantıklı. Ancak, Yang Taitian'ın çok büyük bir şok yaşamamasını umuyorum."

"Şok? Hehe, Qin Nan kesinlikle zayıf gelişimiyle ezilecek!"

Zirve Lideri Yang, boş bir kahkaha attıktan sonra anında tersledi.

"Böylece?"

Zirve Lideri Duanmu, şimşek çakmalarının görülebildiği gözlerini kıstı.

"Şu anda bunu tartışmanın bir anlamı yok. Başka bir sorum var. Zirve Lideri Yang, Doğu Kıtası iki yıl içinde kaç öğrenci topluyor?" Zirve Lideri Caomu konuyu değiştirerek sözünü kesti.

Beklendiği gibi, anında kalan Zirve Liderlerinin dikkatini çekti.

Yukarı bölge beş kıtadan oluşuyordu; aşağı mahalle, yukarı mahallenin Doğu Kıtasına bağlanmıştı.

Doğu Kıtasında, her biri iki Kutsal Bölgeyi tamamen geride bırakan dört büyük grup vardı.

Bu dört hizip, her beş yılda bir iki Kutsal Bölgeden yeni müritler alacaktı ve sadece birkaç sınırlı yer vardı. Yukarı bölgeye girmek için bir öğrenci seçilirse, bu sadece öğrenci için parlak bir gelecek sağlamakla kalmaz, aynı zamanda ilgili Zirve Lideri de büyük faydalar elde ederdi.

Bu nedenle, yukarı bölgeden gruplar öğrenci toplarken her yıl Zirve Liderleri birbirleriyle rekabet ederdi.

Zirve Lideri Yang, yukarı bölgenin Doğu Kıtasının dört büyük grubundan biri olan 'Dao Arayan Dağ' ile yakından ilişkiliydi, bu nedenle kimse onu gücendirmeye cesaret edemezdi.

Zirve Lideri Yang'ın aslında Dao Arayan Dağı'ndan bir yaşlının oğlu olduğu söylendi.

"Oldukça az yer var ama hepsi iki Kutsal Alanın performansına bağlı."

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin