EŞSİZ SAVAŞ RUHUBölüm 414: Kalabalığın Düşmanı
Her şeyi miras almak mı?
On altı Zirve Lideri bile şaşkına dönmüştü.
Kutsal Lider Qinglong ve Kutsal Lider Feiyang'ın, uygulamaları Kutsal Dövüş Alemine ulaşan aşağı bölgedeki en güçlü varlıklar olduğunu söylemeye gerek yoktu. Yukarı mahallede bile, böyle bir yeteneğe sahip biri, müthiş bir varlık olarak kabul edilirdi!
Eğer biri Kutsal Lider Qinglong'un halefini miras alabilirse, nispeten düşük seviyeli bir Dövüş Ruhuna sahip olmasına rağmen kişiye büyük bir uzman olma şansı verirdi!
Tüm Duanmu Zirvesi, birkaç nefeslik kısa bir aradan sonra canlandı.
“Kutsal Lider'in halefi! Onu elde etmeliyim!”
"Onu vidala! Bu sefer tamamen dışarı çıkıyorum!”
"Yalnızca geçen yıl bir İmparator Silahı elde ettim. Bu yıl Kutsal Lider'in halefini miras almalıyım!"
“……”
Herkesin gözleri alev alev oldu.
"Ne elde etmeye çalışıyor?"
Qin Nan şaşkın bir bakış attı.
Onun izlenimine göre, bu Kutsal Lider Qinglong fazlasıyla gizemliydi. Neden bu yılki yarışmanın ödülü olarak halefini teklif etsin ki?
Ancak Kutsal Lider Qinglong, sesi kalabalığın kulaklarında yankılanmaya devam ederken aniden Qin Nan'a baktı, "Elinden gelenin en iyisini yap. Mirası alma şansınız buradaki herkesten daha yüksek!"
Sözler söylendikten sonra herkesin bakışları hemen Qin Nan'ın figürüne indi.
Sahnenin atmosferi bir anda dondu.
Qin Nan, On Altı Dağın Büyük Yarışması gerçekleşmek üzereyken kalabalığın dikkatinden yavaş yavaş kaybolmuş olsa da, Kutsal Lider Qinglong'un sözleri hemen herkesin onun adını not almasına neden oldu.
Daha yüksek bir şanstan kastınız nedir?
Bu, Qin Nan'ın Kutsal Lider Qinglong'un halefi hakkında daha fazla bilgiye sahip olduğu anlamına mı geliyordu!?
Qin Nan'ın ifadesi anında karardı.
Kalabalığın içindeki yetiştiricilerin yarısından fazlasının ona şeytani sırıtışlarla baktığını hissedebiliyordu.
Başka bir deyişle, Mistik Ruh Tarikatı'ndaki Çok Yönlülük Sınavı sırasındaki önceki deneyimlerine benzer şekilde, On Altı Dağ Büyük Müsabakasının her katılımcısı tarafından avlanma olasılığı oldukça yüksekti!
Kutsal Lider Qinglong onun başına bela açmayı mı planlıyordu!
Qin Nan bilinçsizce Kutsal Lider Qinglong'a baktı ve sanki ne yaptığı hakkında hiçbir fikri yokmuş gibi sakin bir gülümseme giydiğini ve ifadesiyle "Bunu sadece senin iyiliğin için yapıyorum" ima ettiğini gördü.
Qin Nan öfkelenmeden önce, Kutsal Lider Qinglong'un figürü bir tekmeyle gözden kayboldu.
"Kahretsin!"
Qin Nan yumruklarını sıkıca sıktı.
Bu yaşlı adam, ona bakmak için elinden gelenin en iyisini yapacağından bile bahsetmişti ve şimdi ne yaptığına bir bakın!
"Qin Nan, birbirimizle işbirliği yapmalıyız. Başka bir isteğim yok, veraset yüzde elli yeter!" Qin Nan'ın yanında duran Sima Kong'un gözleri parladı; artık eskisinden pişmanlık belirtisi göstermiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasiSerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...