C430 - Kurnaz Kutsal Lider

168 28 2
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'a göre reklamlar

Qin Nan'ın gözbebekleri büyük ölçüde küçüldü.

Prenses Miao Miao ve diğerlerinin yüzleri solgunlaştı.

İki taraf arasındaki mesafenin büyük olması nedeniyle artık saldırmak için çok geçti.

"HAHAHAHA!"

Xiao Hong, Xue Wuji ve Xue Wuheng gülmeden edemediler.

Qin Nan'ın olağanüstü gücü onlara büyük bir şok yaşatmıştı!

Ama ne olmuş yani?

Kutsal Lider Qinglong'un halefi sonuçta hâlâ onların elindeydi!

Bu arada Yang Taitian elini el izinin üzerine koymuştu, yüzünde bir miktar heyecan vardı.

Bu, Kutsal Lider Qinglong'un veliahtıydı ve bu onun gelecekte Kutsal Dövüş Alemine yükselmesini garanti edecekti! Dahası, bu aynı zamanda kaderini de değiştirebilir, babasının ve diğerlerinin gözünde büyük bir beklentiye girmesine olanak tanıyarak ona parlak bir gelecek sağlayabilir!

Bir nefes, iki nefes, üç nefes… Ondan fazla nefeslik bir sürenin ardından kalabalık nihayet bir şeylerin yolunda gitmediğini fark etti.

Taş sütun sanki tamamen ölmüş gibi hiçbir tepki göstermedi.

Xiao Hong, Xue Wuji ve Xue Wuheng'in ifadeleri sertleşti. Yang Taitian'ın yüzündeki heyecan bile dondu.

Neler oluyor?

Taş sütun neden tepki vermiyordu?

Kutsal Lider'in sözlerine göre eğer kişi yeterli yeteneğe sahipse onu harekete geçirebilirdi!

Altıncı sınıf Xuan Seviye Dövüş Ruhu'na sahip olan ve koruyucular arasında birinci sırada yer alan benim, Yang Taitian'ın yeterince yetenekli olmadığımı mı ima ediyordunuz?

Yirmi nefesten fazla süren bir sürenin ardından Yang Taitian'ın yüzü son derece karardı ve kükreyerek konuştu: "Han Fei, kıçını buraya getir ve onu harekete geçirmeye çalış!"

Han Fei'nin vücudu kükremeyi duyduktan sonra titredi. Hemen ileri gitti ve elini el izinin üzerine koydu.

Bir nefes, iki nefes, üç nefes… Ondan fazla nefeslik bir sürenin ardından taş sütun sessiz kaldı.

"Senin sıran!"

Yang Taitian'ın alnı öfkesinden dolayı damarlarla kaplıydı.

Diğerleri hemen öne çıktı. Ancak herkes sırayla denemeye başladıktan sonra taş sütun hala bir tepki göstermedi.

"Benim sıram!"

İleri gidip elini el izinin üzerine koyarken Xiao Hong'un ifadesi karardı. Taş sütun sessiz kalmaya devam etti.

"Bu nasıl olabilir?"

Xue Wuji ve Xue Wuheng de sırayla denediler ama sonuç hâlâ aynıydı.

O anda her yer ölüm sessizliğine büründü.

Yang Taitian ve ekibinin yanı sıra Qin Nan'ın ekibi bile hayretler içinde kaldı.

Bu doğru görünmüyordu!

Bütün bu dahiler taş sütunu harekete geçirmeyi başaramadı mı?

“Hadi gidip bir bakalım!”

Prenses Miao Miao düşüncelerini topladı ve bir emir verdi.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin