C433 - Büyük Bir Titreme (Yayınlayaman bölüm)

159 22 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Selamlar arkadaşlar sanırım wattap yada  benden kanyakli bir hata nedeniyle 433 bölüm yayinlamisim kimse söylediğimi için farketmedim bir kişi ulaşıp söyledi şimdi bölümü tekrar yayınlıyorum yeni bölüm degildir

Yang Taitian, Xiao Hong, Xue Wuji ve diğerleri vücutlarının sertleştiğini hissedebiliyorlardı.

Sanki canavar kalabalığına bakan dev bir el boğazlarına sıkışmış, kalpleri sonsuz korkuyla doluyken konuşmalarını yasaklıyordu.

Qin Nan'ı öldürmeyi mi planlıyorsun?

Bu nasıl mümkün olabilirdi ki şimdi!

Onlara yüz cesaret verilse bile buna cesaret edemezler!

"Kıkırdama!"

Prenses Miao Miao, olağanüstü çekiciliğini tam olarak sergileyerek gülmeden edemedi.

Qin Nan böyle bir soruyu soracak kadar baş belasıydı. Bu onların yüzlerine tokat atmak gibi bir şey değil miydi?

“Arkadaşlar, size bir tavsiye vermeye çalıştım ama siz beni dinlememeyi tercih ettiniz…”

Yan Zihan soğuk bir ifadeyle, en ufak bir acıma belirtisi göstermeden başını salladı.

Onlara nezaketen yardım etmeye çalışmıştı ama onun sözlerini duyduktan sonra öfkelenmişlerdi. Böylece hak ettiklerini aldılar.

Yang Taitian, Xiao Hong, Xue Wuji ve diğerleri bunu duyduktan sonra kan kusmak istediklerini hissettiler.

Kendini dinle?

Böyle korkunç canavarlardan oluşan bir kalabalığın Qin Nan'ı desteklemesini kim beklerdi?

Eğer bunu başından beri biliyorlarsa neden Qin Nan'ı rahatsız etmeye devam etsinler ki?

"Bir şey söylemek!"

Qin Nan tersledi.

Bu aptallar grubu art arda birkaç kez onu hedef almaya devam etmişti. Gerçekten kolayca zorbalığa uğrayabilecek biri olduğumu mu düşünüyorlardı?

Yang Taitian ve ekibi, yüksek sesli kükremeyi duyduktan sonra şiddetle ürperdi.

"Qin...Qin Nan..." Yang Taitian kelimeleri zorlayarak ona bakan canavarların gözlerine baktı, "Bu... bu başından beri bizim hatamız... Özür dilerim... kötü davranışımız için..."

Benden özür mü diliyorsun?

Qin Nan kahkahayı patlattı.

Bugün utanmazlığın gerçek tanımına tanık olmuştu.

Bu insanlar ona saldırmış ve neredeyse onu öldürüyordu ve şimdi de anlaşmazlığı sadece bir özürle çözmeyi mi planlıyorlardı?

Ne kadar mutlak bir şaka!

"Şu!"

Qin Nan'ın zamanını boşa harcamaya niyeti yoktu. Elindeki gürleyen alev uzun bir kılıcın şeklini alırken gözleri buz gibi oldu ve bir kılıç savurdu.

Yang Taitian ve diğerleri dehşete düşmüştü, özellikle de yardım edemeyen Yang Taitian, "Qin Nan, bizi öldüremezsin. Eğer bunu yaparsan, babam bunu sana mutlaka ödetecektir! Ayrıca Qinglong Kutsal Alanının kuralları hiçbir öldürmeye izin verilmediğini söylüyordu! Eğer bugün bizi öldürseydin herkesin hedefi olurdun!”

"Şu!"

Qin Nan'ın gözleri soğukça titredi.

Öldürmeye izin verilmedi mi?

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin