EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
Yıldızlı Nehir her etkinleştirildiğinde, içinde üç yüz gerçek Yıldızlı Taş bulunacaktı. Bunları almayı planlayan herkesin yeteneklerine güvenmesi gerekecek.
Dahası, adaleti garanti altına almak için, ilk gelen alır esasına göre herkes nehirden tek seferde yalnızca yüz Yıldızlı Taş alabildi. Hiç kimsenin taşları almak için birbiriyle savaşmasına izin verilmiyordu çünkü bunu yapanlar Yıldızlı Pagoda'dan atılacaktı.
"Hı?"
Pagodadaki uzmanlar şaşırmıştı.
'Sol-Yıldız' superior odasındaki yetiştirici neden Yıldızlı Nehir henüz ortaya çıkmışken bu hamleyi yaptı?
Onlar tepki veremeden Qin Nan'ın eli nehrin ortasındaki yüz taşı doğru bir şekilde yakaladı.
Çatırtı.
O anda taşlardan yetmişi çatlayarak açıldı, geri kalan otuz tanesi sanki taşları saran bir tür yasaklayıcı aura ortadan kaldırılmış gibi parlak bir parıltı yaydı ve sonuçta kör edici bir görüntü ortaya çıktı.
"Bu nasıl mümkün olabilir!"
Yıldızlı Pagoda'daki uzmanlar gözleri açık bir şekilde baktılar.
Otuz Yıldızlı Taş mı?
Tek seferde otuz Yıldızlı Taşı mı yakalamıştı?
Normalde, birinin tek seferde on Yıldızlı Taşı ele geçirebilmesi yeterince etkileyiciydi.
"Benim sıram!"
Uzmanlar düşüncelerini toplayıp hemen gözlerine aldıkları taşları Yıldızlı Nehir'den aldılar.
"Orada!"
Qin Nan'ın gözleri hızla kimsenin dikkat etmediği bir noktaya kilitlendi. Elini uzatıp bir avuç taş daha aldı.
Çatırtı.
Taşlar bir kez daha çatlayarak açıldı ve kırk tanesi parlak bir ışık yaydı.
Kalabalık bunu görünce şaşkına döndü ve yüzlerinde boş ifadeler bıraktı.
Kırk!
Bu sefer kırk Yıldızlı Taş vardı!
Bu adamın sadece iki denemede Yıldızlı Taşların dörtte birini kapmasına izin veren göz tekniği tam olarak ne kadar olağanüstüydü?
O anda uzmanlar, Sol Yıldız üstün odasındaki bu gelişimcinin olağanüstü yeteneklere sahip olduğunu fark ettiler!
“Bu adam ilk denemesinden daha fazla Yıldızlı Taş almayı başardı. Eski kuşakta kim bu kadar korkunç bir göz tekniğine sahip olabilir ki?”
Di Fengyun bile bunu görünce şaşkınlıktan kendini tutamadı.
Beyaz Kaplan Yanılsamasını Yok Eden Gözleriyle bile, iki denemede yalnızca yirmi Yıldızlı Taşı yakalamayı başarmıştı; bu, gizemli gelişimcinin yakaladığı taş sayısından üç kat daha azdı.
Ancak kalabalık şaşkınlık içindeyken Qin Nan hayal kırıklığı içinde başını salladı.
Kırk gerçek Yıldızlı Taş içeren başka bir nokta keşfetti, ancak uzmanlar, o tepki veremeden taşları yakalamakta inanılmaz derecede hızlı davrandılar.
“Yetmiş tanesi hâlâ yeterli değil. İkinci nehir ortaya çıktığında onlardan daha fazlasını elde etmeliyim…”
Qin Nan kendi kendine mırıldandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...