EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Nefes nefese!
Ateşli yaşlı adam ve zayıf yaşlı adam bir kez daha derin bir nefes aldı.
Birincil Qi'yi yalnızca Birincil Taşlarla üretebildik, bu nasıl mümkün oldu?
Bu inanılmaz!
"Bay. Qin, bu klanımızın yadigâr hazinesi Ateşli Kalp. Yalnızca klanımızdan biri üç dönüşüm aşamasını deneyimlediğinde üretilebilir. Anka Alevinin nihai özünü içeriyor!” Ateşli yaşlı adam daha fazla uzatmadan elini çevirdi ve avucunun içinde ateşten yapılmış bir kalp belirdi.
Kalbin ortaya çıktığı an çevredeki sıcaklık sanki etrafındaki her şeyi eritecekmiş gibi hızla arttı.
Zayıflamış yaşlı adam bir şey söylemek istedi ama bunu yapmaktan vazgeçti.
"Harika."
Ateşli yaşlı adama doğru Kaos Qi akışını ateşlerken Qin Nan'ın gözleri titredi.
"Bay. Qin, daha fazla Birincil Qi akışına sahip olmam mümkün mü? Onları Elektrik İliği ile takas edeceğim!” Zayıf yaşlı adam bunu gördükten sonra ağzından kaçırdı.
Eğer Beş Birincil Qi akışı daha toplayabilseydi, hemen Dövüş Majesteleri Alemine yükselecekti!
“Yeterince Birincil Taşım varsa bu mümkün.”
Qin Nan gülümseyerek söyledi.
Elektrik İliği ve Ateşli Kalp onun gelişimine inanılmaz derecede faydalı oldu. Daha fazlasını toplayabilirse bu kesinlikle bir kazanç olacaktır. Dahası, eğer bu grup korkunç canavarın kendisi için Birincil Taş toplamasını sağlayabilirse, bu onun İlahi Savaş Ruhunun da rütbe atlama sürecini hızlandıracaktır!
"Bu…"
Zayıf yaşlı adam ve ateşli yaşlı adam sıkıntılı hissetti.
Kanlı Yılanın aksine, parlak nesneleri toplamaktan hoşlanmıyorlardı ve Birincil Taşlar, onların yetiştirilmesinde işe yaramazdı. Bu nedenle iki kabilenin Birincil Taşları saklama alışkanlığı yoktu.
Sahip oldukları tek şey, eğlenmek için rastgele topladıkları önceki beş yüz Birincil Taştı.
Qin Nan bunu öğrendikten sonra biraz hayal kırıklığına uğradı ama kısa sürede düşüncelerini sakinleştirdi. Bu iki canavar kabilesine rastladıktan sonra elde ettiği faydalar şu ana kadar oldukça etkileyiciydi.
"Bay. Qin, neden bizim bölgemize gidip orada inzivaya çekilerek xiulian uygulamıyorsun?"
Zayıf yaşlı adam teklif etti.
Kısa bir düşünmenin ardından Qin Nan teklifi reddetmedi ve ev sahibinin peşinden gitti.
Gök Gürültüsü Canavarı'nın kabilesi antik ormanların derinliklerinde bulunuyordu. Gök Gürültülü Ağaçlarla çevriliydi, bu da güçlü bir gök gürültüsü aurasının varlığına neden oluyordu, bu da onu gelişim için ideal bir yer haline getiriyordu. Zayıf yaşlı adam ve ateşli yaşlı adamla bir süre konuştuktan sonra Qin Nan, uygulama yapmak için hemen kabilenin içinde inzivaya çekildi.
"Hadi başlayalım!"
Qin Nan bir damla Elektrik İliği ve Ateşli Kalbi çıkardı ve onları tek bir nefeste tüketti.
PAT!
Yedi Ejderha Çizgili Altın Gelişen Ruhu ile birleşmeden önce güçlü bir gök gürültüsü ve alev gücü vücudunun içinde patladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasiSerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...