EŞSİZ SAVAŞ RUHU
!...Bu arada, İmparatorun Dinleyici Salonunda...
Qin Nan'ın İkinci Prensi tek bir hareketle bastırdığını gördüklerinde kalabalığın arasında anında bir kargaşa çıktı.
Duan Qing, yaşadığı ağır yaralanmaya rağmen hala çok korkunç bir güce sahipti!
Qin Nan'ın yetişiminin en başından itibaren Kanunlara Karşı Gelen Dövüş Hakimiyeti Alemine ulaştığını bilmiyorlardı. Bedenindeki enerji sınırsızken, İlkel Ruhu Göklerin ve Yerin sınırlarını aşmıştı. Ağır şekilde yaralansa bile gücü etkilenmeyecekti.
Ancak Qin Nan'ın elindeki kılıcı kaldırdığını gören herkes kesinlikle şaşkına döndü.
Duan Qing ne yapmayı planlıyordu?
İkinci Prensi öldürecek miydi?
Her ne kadar İkinci Prens ve Beyaz Kaplan Müfrezesi bu sefer Skyhowl Beyaz Kaplan'ın klonunu Dragon Abyss Mistik Alanı'na göndererek kuralları çiğnemiş olsa da, İkinci Prens'in ölmesi durumunda işler karmaşıklaşacaktı.
O İkinci Prens'ti, ne yapmış olursa olsun hâlâ Gökleri Kavuran İmparator'un oğluydu!
Ayrıca Dragon Abyss Mistik Alanının kuralları, bırakın kraliyet akrabasını öldürmeyi, öldürmeye bile izin verilmediğini belirtiyordu!
Bu kesinlikle Gökyüzü Kavurucu Antik Krallık'ta büyük bir kaosa yol açacaktı!
"Saçmalık!"
Elder Wang'ın yüzündeki neşe, vücudu gerginleştikçe yok oldu. Eğer Duan Qing gerçekten kılıcı aşağıya doğru sallasaydı, Vermilyon Kuş Takımı bile onun kıçını bu karışıklıktan kurtaramazdı!
...Bu arada, Kalbi Kırık Uçurum'un zirvesinde...
"Beklemek!"
Üçüncü Prens çığlık attı, “Duan Qing, onu öldüremezsin! Sonuçları dayanılmaz olurdu! Sakin ol!"
Longhu ve Jiang Bilan sessizce kenara çekildiler.
Dragon Abyss Ağacı ve Skyhowl Beyaz Kaplanı şaşırmıştı. Duan Qing'in hareketine bakılırsa İkinci Prensi öldürmeye mi çalışıyordu?
Tamamen aklını kaçırmıştı!
“HAHAHA!”
Skyhowl Beyaz Kaplan aniden büyük bir alaycılıkla gülmeye başladı: "Duan Qing, senin yerinde olsaydım bunu şimdiye kadar yapardım! Nasıl hayatta kaldığın hakkında hiçbir fikrim olmasa da onun tarafından neredeyse öldürüldüğüne hiç şüphe yok! Böyle bir şeye nasıl katlanırsın? Hala erkek misin? Tabii eğer korkuyorsan sözlerimi görmezden gel!”
“Duan Qing, onun saçmalıklarını dinleme! Sakin ol! İntikamını almak için bolca vaktin var. Bunu yapmak için tek şans bu değil. Her iki durumda da onu Dragon Abyss Mistik Alanında öldüremezsin!” Dragon Abyss Ağacı bulanıklaştı. Duan Qing'in hayatta kalması bir mucizeydi, dolayısıyla Duan Qing'in kendisine bir felaket getirmesine izin vermeye hiç niyeti yoktu!
"Bu doğru! Dragon Abyss Ağacı haklı! Yapma! Buna katlanmak zorundasın! Başınızı eğmelisiniz! Dürtüyle hareket etmemelisiniz! İntikamını almak için beklemelisin! Sonuçta bunu yapmaya cesaret edemezsin, çünkü sen bir korkaktan başka bir şey değilsin!” Skyhowl Beyaz Kaplan'ın sesi daha da keskinleşti, sanki Qin Nan'a saplanan dev bir kılıç gibiydi.
"Çeneni kapat!"
Dragon Abyss çileden çıktı ve muazzam bir saldırı başlattı.
Bu sırada Qin Nan, İkinci Prens'e dik dik bakarken kılıcı elinde tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...