EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
Küçük canavar, alnında beş altın rün bulunan bir kedi görünümündeydi. Aurası Dövüş İmparatoru Alemine yakın değildi.
Ardından, etrafındaki ondan fazla Dövüş Ataları Alemi canavarının bakışları altında tembel bir şekilde ilerledi. Ara sıra, dişlerini açığa çıkarıyor ve kükreyecekmiş gibi davranarak Dövüş Ataları Alemi canavarlarının tam bir dehşet içinde kaçmasına neden oluyordu. Bunu gördükten sonra gözlerinde bir gurur belirtisi belirdi.
Küçük canavar, kan rengiyle kaplı küçük dağın önüne gelene kadar ilerlemeye devam etti ve gözlerini kısarak ona baktı.
......
......
...mağaranın içinde...
"Qin Nan, senin böyle korkunç bir göz tekniğine sahip olduğunu kim düşünebilirdi!"
Zhou Liqing, yüzü etkilenmiş bir ifadeyle bir çığlık atarak sessizliği bozdu. Yeteneklerine tanık olduktan sonra etkilenmemesi mümkün değil.
Yan Zihan'ın dudakları bir şey söyleyecekken seğirdi ama kelimeler ağzında takılı kaldı. Bir an tereddüt ettikten sonra yüzü kızararak ona sevimli bir görünüm kazandırdı.
"Bu sadece küçük bir numara." Qin Nan başını salladı ve yüzünü düzeltti, "Beyler, buradaki diğer hazinelerle o kadar ilgilenmiyorum. Bana tüm Birincil Taşları vermem mümkün mü? Bu Birincil Taşlar benim için son derece değerli!"
"Problem değil!"
Zhou Liqing ve Yan Zihan başlarını salladılar. Öncelikle hazineler için buradaydılar, bahsetmiyorum bile, temelde yolculuk boyunca tüm işi yapan Qin Nan'dı.
"Teşekkür ederim!"
Qin Nan minnettarlığını ciddi bir tonda dile getirdi. Daha sonra Birincil Taşları aldı ve hiç tereddüt etmeden kenara oturdu.
"Ganimetleri paylaşalım!"
Sima Kong, ganimeti eşit olarak paylaşmaya başladığında heyecanlı bir yüz ifadesi takındı.
Kısa bir süre sonra, buzlu kraliçe Yan Zihan da dahil olmak üzere üçünün yüzlerinde gülümseme vardı. Elde ettikleri faydalar inanılmazdı.
Takımın yeri terk etmek için acelesi yoktu. Mağaranın girişinden duydukları kükremelere bakılırsa, buradaki rahatsızlığın önemli miktarda hayvanı kendine çektiği açıktı. Bu nedenle, güçlerini artırmak için yeni edindikleri iksirlerin yardımıyla gelişim yapmaları daha akıllıcaydı.
"Bu altı yüz Birincil Taşın İlahi Savaş Ruhunun seviyesini yükseltmek için yeterli olup olmadığından emin değilim..."
Qin Nan diğerlerine baktı ve kendi kendine mırıldandı. Daha sonra derin bir nefes aldı ve ellerini uzattı ve Birincil Taşları şimşek hızıyla ağzına iterek hepsini yuttu.
Sahne, Sima Kong ve diğerlerini anında hayrete düşürdü ve yüzlerinde boş bir ifade bıraktı.
İlk kez birinin Birincil Taşları bu şekilde yiyip bitirdiğini görüyorlardı, sanki sonunda yiyecek bulan aç bir kurtmuş gibi!
On!
Yirmi!
Yetmiş!
Qin Nan, Birincil Taşların üç yüzünü yuttuğunda, aniden beklenmedik bir değişiklik oldu. Bedeninin içindeki İlahi Savaş Ruhu hafifçe titrerken zihninde mistik bir duygu yükseldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...