C462 - Sıfır

160 24 2
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Qin Nan hızla mezarların arasında hareket etti.

Her mezarın içinde İlköğretim Taşlar yoktu. Bazılarının şifalı otları, sanat kılavuzları, beceri kılavuzları vb. vardı ama her ganimet inanılmaz derecede değerliydi.

Qin Nan dört yüzden fazla mezarı taramıştı ve bulduğu ganimeti görünce inanılmaz derecede heyecanlandı.

“Üç bin Birincil Taş ve bir sürü şifalı bitki. Hala biraz zaman kaldığı için mezarları aramaya devam edeceğim…”

Qin Nan'ın gözleri vahşi bir kaplan gibi mezarların arasında hareket ederken gözleri alevlendi.

Ancak Qin Nan'ın, eylemlerinin mezarlığın dışındaki seyirciler arasında büyük bir şok yarattığına dair hiçbir fikri yoktu.

Ölümün Hizmetkarı, Zirve Lideri Yang ve mürettebatı ve haydut gelişimciler tamamen şaşkına dönmüştü.

Skor tablosunun önde gelen katılımcısı artık Xiao Zhonghuang değil, Qin Nan'dı ve isminin ardındaki figür çılgın bir hızla yükselmeye devam etti.

"Beş yüz!"

“Siktir beni, altı yüz! Altı yüz mezara girmiştir!”

“Lanet olsun, altı yüz doğru mezara girmeyi nasıl başardı?”

“Tanrım! Yedi yüz ve diğer puanlar da hızla artıyor!”

“……”

Kalabalık tamamen hayrete düşmüştü.

Bin yirmi mezara girdiği için Qin Nan'ın birinci gelmesi garantiydi. Arkasında Prenses Miao Miao, Longhu Baskın Canavarı, Sima Kong ve Zhao Fang vardı. Hepsi beş yüzün üzerinde bir puan elde etmişti.

Hepsinin, bir mezarın tehlikelerle dolu olup olmadığını belirlemelerine olanak sağlayan bazı numaraları vardı.

Yöntemleri Qin Nan'ın İlahi Savaş Tanrısının sol gözü kadar etkili olmasa da sonuçları kalabalığın gözünde son derece etkileyiciydi.

Bunun yanında Zhao Fang'ın arkasında dört yüzden fazla mezara giren 'Zero' adında gizemli bir adam vardı ve sayı hala artıyordu.

Xiao Zhonghuang ise sadece üç yüzden fazla mezarla yedinci sıradaydı!

O anda Ölümün Hizmetkarı, Zirve Lideri Yang ve diğerleri şaşkınlık içinde kaldılar.

Xiao Zhonghuang gibi eşsiz bir dahi bile katılımcılar arasında ilk beşe giremedi mi?

Ne tür canavarlardı bunlar!

...Bu arada Ölüm Okyanusu'nun dışında...

Kutsal Lider Feiyang aniden koltuğundan kalktı ve gülümseyerek şöyle dedi: "Zamana bakılırsa katılımcıların şimdiye kadar beyaz yola girmiş olmaları gerekirdi ve şu anda Kan Dökülen Mezar'da ilk denemeyi yapıyorlar. İçeride olup biteni görmemizi sağlayacak bir eser var burada. Bakalım Xiao ZHonghuang nasıl bir sonuç elde edebilecek!”

Tang Qingshan ve Qinglong Kutsal Bölgesindeki diğerleri bunu duyunca şaşırdılar.

Daha önceki yıllarda hiç kimse duruşmaların gidişatını dışarıdan gözlemleyemiyordu. Ancak Kutsal Lider Feiyang'ın bu sefer bunu yapabilecek bir eserin parçası 'tesadüfen' vardı.

Bu sadece bir tesadüf müydü?

Tang Qingshan ve ekibi, Feiyang Kutsal Bölgesinin kesinlikle Xiao Zhonghuang'ın ilk denemede olağanüstü bir sonuç elde etmesini sağlayacak bir şey planladığının farkına vardılar!

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin