EŞSİZ SAVAŞ RUHU
"Millet, az önce aldığım haberlere göre Qin Nan'ın dikkatsizce Mengpo Nehri'ne düştüğünü duyurmaktan dolayı üzgünüm. İki dahi arasındaki düello olamayacak gibi görünüyor.” Ata Wen Dao sanki pişmanlık duyuyormuş gibi iç çekerek konuştu.
Kalabalık bu sözleri duyunca hayrete düştü.
Mengpo Nehri!
Qin Nan, Mengpo Nehri'ne düştükten sonra nasıl hayatta kalabildi?
Dikkatsizce içine düşmeye gelince?
Hiçbir yolu yok!
Song Yu, Lu Jian ve Miao Yuxin başlarını salladı. Qin Nan, Qinglong Kutsal Bölgesi adına Ata Wen Dao'nun iradesine karşı gelmeyi seçtiğinden, sonunda elde edeceği şey buydu.
“Mengpo Nehrine Düşmek…”
Tang Qingshan'ın, Zirve Lideri Duanmu'nun ve diğerlerinin ifadeleri anında sertleşti.
Mengpo Nehri!
Yine o Mengpo Nehri!
Birkaç yüz yıl önce küçük kız kardeşleri de Mengpo Nehri'ne düşmüştü!
O zamanlar Tang Qingshan da Ölümün Hizmetkarı tarafından hedef alınıyordu ve Küçük Kız Kardeşi, Tang Qingshan'ı Ölümün Hizmetkarı tarafından pusuya düşürülmekten kurtarmak için kendini feda ederek onun hayatını kurtarmıştı!
Başlangıçta Tang Qingshan ve arkadaşları, Ölümün Hizmetkarının geçen sefer kuralları çiğnedikten sonra acımasızca hareket etmeye cesaret edemeyeceğini düşünmüşlerdi ama o bunu bir kez daha yapmıştı!
"Ata Wen Dao!"
Tang Qingshan'ın gözleri anında kızardı ve vücudundan sınırsız öldürücü bir aura fışkırdı.
Ata Wen Dao'nun perde arkasında Ölümün Hizmetkarını desteklediği açıktı!
“Tang Qingshan, sakin ol!” Kutsal Lider Qinglong aniden elini uzattı ve Tang Qingshan'ın omzunu tuttu ve ardından alçak bir ses tonuyla konuştu: "Qin Nan, Qinglong Kutsal Bölgemizin Azizidir. Nasıl bu kadar kolay ölebilirdi? Endişelenmeyin, çok yakında Reaper's Platform'a geri dönecek!"
Reaper Platformuna geri dönün!
Tang Qingshan ve diğerleri şüpheli bakışlar attılar.
Qin Nan, Mengpo Nehri'ne düştükten sonra gerçekten geri dönecek mi?
Ancak Kutsal Lider Qinglong'un vücudundan yayılan ölümcül auraya rağmen gözlerindeki kararlı bakışı gördüklerinde sessiz kalmayı seçtiler.
Kalabalık bu sözleri duyduktan sonra başlarını salladı.
Ciddi miydin?
Bir Dövüş Majesteleri bile Mengpo Nehri'ne düştükten sonra hayatta kalamaz!
"HAHAHA..."
Ata Wen Dao ve Kutsal Lider Feiyang kahkahalara boğuldu. Gözleri alev alev yanmadan önce birbirlerine baktılar.
Reaper'ın Platformu ortaya çıktı!
Bir an önce harekete geçmenin zamanı gelmişti!
……
……
...Ölüm Okyanusu, Yeraltı Köprüsü'nün ikinci denemesi...
Qin Nan, kulakları sonsuz çığlıklarla dolduğundan yalnızca vücudunun cehenneme indiğini hissedebiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...