EŞSİZ SAVAŞ RUHU
...Adadaki Üçlü Kapı'da, tepelerde yanan güneşle birlikte...
Qin Nan'ın vücudundaki alevler yanmaya devam etti ve Altı Ejder Çizgili Altın Gelişen Ruh bile serbest kaldı. Ancak o farkına varmadan bedeni titremeye başlamıştı, sanki ayağını her kaldırışında ağır bir dağı kaldırıyormuş gibi.
O anda Ying Xunlong ve Xue Wuheng yüz doksan dokuz adımı atarak ilk kapının kemerinin hemen önüne ulaştılar. Bir adım daha atmaları birinci kapıyı geçmelerini sağlayacaktı, yani bu noktadan sonra ikinci kapının baskısına katlanacaklardı!
Rakamları durmuş, nefesleri ise düzensiz görünüyordu. Bir şey bekliyor gibiydiler.
Bir kaplumbağa gibi, Qin Nan yavaşça ilerledi. Yüz doksan dokuzuncu basamağa ulaştığında nefesi son derece ağırdı ve aurası inanılmaz derecede zayıflamıştı, sanki parçalanmanın eşiğindeydi.
"Qin... Nan!" Xue Wuheng kelimeleri kekeleyerek ve zayıflamış bir tonla boğazından çıkmaya zorladı, "Sen...çok...yavaşsın... Kontrol et...nasıl...ben... .ilk kapıyı...geçecek...geçecek!"
Bunu söyledikten sonra, sanki tüm Üç Kapı soğuk bir kış yaşıyormuş gibi, donmuş bir kalbin kademeli olarak ortaya çıkmasıyla birlikte sırtından beş yeşil ışık huzmesi yayıldı.
Sanki başlangıçta zayıflamış bedeni hızla sonsuz bir güçle dolmuştu, bu da onun kolaylıkla ileri atılmasına ve ilk kapıdan geçmesine izin veriyordu, sonra figürü iki yüz onuncu adımda durdu.
"Yapma... aldanma!" Ying Xunlong konuşurken vücudunda kalan gücü teşvik ediyor gibiydi, "Bunu bilerek yaptı... İlk kapının basıncı... onu geçmeye çalıştığınızda üçe katlanacak... Eğer buna hazır değilseniz... Üçlü Kapıdan atılacak..."
Üçlü Kapı; her kapıdan geçerken oluşan basınç tamamen farklıydı. Kapıya girmeden önce kendinizi hazırlamazsanız, sonuç olarak kişi ciddi şekilde yaralanabilir.
Bu Xue Wuheng gerçekten gaddardı, Qin Nan'ı kışkırtmak için hiçbir şanstan vazgeçmedi.
"Şey... teşekkürler..."
Qin Nan yüzüne zorla bir gülümseme yerleştirdi.
"Ben...önce gideceğim..."
Ying Xunlong, sırtından beş yeşil ışık huzmesi ve yerden çıkan atavistik bir canavarla birlikte parıldadığında inledi ve ardından kükreyip basıncı parçaladı. Bunu takiben, Ying Xunlong'u bastıran baskı önemli ölçüde zayıflayarak Xue Wuheng'i yakalamasına izin verdi.
Qin Nan, önündeki ilk kapının dev kemerine bakmadan önce sırtlarına baktı. Dövüşçü Ruhunu serbest bırakmadan ve tereddüt etmeden, gücünü vücudunda topladı ve ileriye doğru büyük bir adım attı.
BANG!
Hayal edilemez bir güç, üst üste yığılmış birkaç dağ gibi vücudunun üzerine doğru ezilmiş.
Qin Nan'ın vücudu, baskı nedeniyle neredeyse yere düşüyordu. Yüzü inanılmaz derecede solgunlaştı ve figürü, sanki her an çökecekmiş gibi şiddetli bir şekilde titredi.
Qin Nan ile yol gösteren iki dahi arasında bariz bir tezat görülebilir.
"İleri tuşuna basın..."
Aynı ses, korkunç baskıyla bastırılırken Qin Nan'ın kalbinde yankılanmaya devam etti. Zihninde kabaran yorgunluğa ve vücudundaki acı hissine katlanarak, her seferinde bir adım atarak ilerlemeye devam etti. Her adım inanılmaz derecede zor ve ağır görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...