EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
“Ne kadar buyurgan bir yetenek!”
Qin Nan'ın gözleri titredi.
İlahi Savaş Ruhu'nu uyandırdığı için rütbe atlamanın dışında benzersiz bir yeteneği yoktu. Aynı rütbe veya daha düşük seviyedeki tüm Dövüş Ruhlarını bastırmaya yönelik bu yeni yetenek oldukça dikkat çekiciydi.
"Bununla birlikte, hâlâ çok tuhaf. Neden sadece bir damla kan Dövüş Ruhu'nu beşinci sınıf Di sıralamasına yükseltebildi?"
Qin Nan'ın gözleri bir miktar şüpheyle doldu.
Daha önce, İlahi Savaş Tanrısı'nın sol gözüyle birleştikten sonra, Dövüş Ruhu'nun rütbesi, altı seviyeyi aşan birinci sınıf Xuan sıralamasından yedinci sınıf Xuan sıralamasına kadar hızla yükselmişti. Bugün sadece bir damla kan onun altı derece daha atlamasına izin verdi.
En önemlisi, Di dereceli bir Dövüş Ruhu ile Xuan dereceli bir Dövüş Ruhu arasında inanılmaz bir fark vardı, dolayısıyla iki seviye arasında yükselmek için gereken kaynakların da çok büyük olması bekleniyordu.
Buradan yola çıkarak, İlahi Savaş Tanrısı'nın kanının bu damlasında görünenden daha fazlasının olması oldukça muhtemeldi.
"İlahi Savaş Tanrısının kanı Kutsal Lider Qinglong tarafından verildi. Şüphelerime yalnızca o cevap verebilir!”
Qin Nan başını salladı ve mırıldanırken yukarıdaki gökyüzüne baktı: "Uygulamaya başladığımdan bu yana sadece bir gün geçti, bu da Prenses Miao Miao'nun yardımıma ihtiyaç duymasına iki gün kaldığı anlamına geliyor. Yeni Doğan Ruhumu geliştirmeye devam edeceğim!”
Qin Nan'ın odağı anında Kaos Qi'ye odaklandı.
Bakır Ayna daha önce sekiz akış aldığı için artık on beş Kaos Qi akışı kalmıştı ve bu, On Dokuz Ejderha Çizgili Altın Gelişen Ruhu başka bir seviyeye yükseltmek için yeterliydi.
Bununla birlikte Qin Nan, Lei Bao, Huo Ba ve diğerlerine yardım etmek için bu Kaos Qi akışlarını kullanmayı düşündü. Ancak çok geçmeden başını salladı. Lei Bao ve Huo Ba Dövüş Majesteleri olsalar bile bu, altı ay sonra yapılacak savaşta ona hiçbir fayda getirmeyecekti.
"Yiyecek!"
Qin Nan, Kaos Qi'nin on beş akışının On Dokuz Ejderha Çizgili Altın Gelişen Ruhu ile birleşmesini emretti.
Aura hızla yükselirken, tüm Kadim Ruh parlak bir parıltıya gömüldü.
İki gün sonra, Gelişen Ruhun yükselen aurası, Gelişen Ruhun yüzeyinde kıvrılan üç altın ejderha çizgisine dönüşen altın ışık ışınlarını ateşlediğinde nihayet durma noktasına geldi.
Göz açıp kapayıncaya kadar Qin Nan'ın gücü bir kez daha gelişti.
Şu anki gücü beşinci seviye Dövüş Hakimiyeti Diyarı gelişimcisine eşdeğerdi!
"Garip, tuhaf, hala Dövüş İmparatoru Aleminin zirvesindeyim ama Cennetin ve Dünyanın Sıkıntısını hiç hissedemiyorum..."
Qin Nan başını kaldırdı. Yüzünde neşeli bir ifade yerine sert bir ifade vardı.
Kesinlikle yanlış bir şeyler vardı!
Olağanüstü Kadim Ruhu sayesinde gücü, süreçte herhangi bir engel olmadan çılgın bir hızla gelişti ve Dövüş Ruhunun sınırlarını büyük ölçüde aştı.
"Qin Nan!"
Prenses Miao Miao'nun hoş sesi duyulabiliyordu.
Çekici yüzünde belli belirsiz bir gülümseme görülebiliyordu, bu onun iyi bir ruh halinde olduğunu ima ediyordu. Ancak gözlerini Qin Nan'ın figürüne diktiğinde gülümseme anında dondu, gözleri şaşkınlıkla doldu, "Sizin uygulamanız..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...