EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Vızıldamak!
Qin Nan ve Üçüncü Prens yere indiler ve figürlerinin etrafında bir toz çemberi oluştu.
"Hı?"
Qin Nan'ın sol gözü çevresini tararken gök gürültüsü gibi titredi.
Üstündeki gökyüzü ürkütücü bir mavi renkle kaplıydı, zemin ise donuk ve renksizdi; bu, Cennetsel Bariyer Sıradağları'na benzer bir manzaraydı. Bununla birlikte, Qin Nan olağanüstü bir şeyle karşılaştı; çevrelerinde hepsi yılan, sürüngen, yılan vb. olan birçok canavar vardı. Vücutlarının içindeki Qi'nin bir ejderhanınkine benzediğini hissedebiliyordu.
O anda Qin Nan'ı oradan uzaklaştırmaya çalışan gökyüzünden güçlü bir reddetme kuvveti hissediliyordu.
Qin Nan'ın ifadesi anında değişti. Güç son derece güçlüydü ve ona karşı koyamıyordu.
"Duan Qing, rozetin içindeki Ejderha Uçurumu Qi'sini tüket!" Üçüncü Prens bunu gördükten sonra ağzından kaçırdı.
Qin Nan hızla altın rozeti çıkardı. Üçüncü Prens'in bahsettiği gibi, serbestçe akan ejderha şeklini alan rozetin içinde gizemli bir Qi bulabilmişti. Bu Dragon Abyss Qi'ydi.
Dragon Abyss Qi'yi tükettikten sonra gökyüzünden Qin Nan'ı hedef alan itici güç tamamen yok oldu.
“Dragon Abyss Mistik Alanında, vücudunuzun bir ejderhanın aurasını içermesi için her gün bir Dragon Abyss Qi akışı tüketmelisiniz. Aksi halde Mistik Alandan boş bir boyuta atılacaksınız…” Üçüncü Prens açıkladı.
"Anlıyorum. Üçüncü Prens, Ejderha Uçurumu Qi'sini nasıl elde edeceğiz?" Qin Nan sordu.
"Buradaki Dövüş Majesteleri Aleminde ve üzeri gelişime sahip tüm canavarların vücutlarında Ejderha Uçurum Qi'si bulunur. Bunu elde etmenin tek yolu bu canavarları avlamaktır.” Üçüncü Prens alçak bir tonda şöyle dedi: "Duan Qing, hadi burada ayrılalım. Sen Dragon Abyss Qi'sini toplamaya odaklanacaksın, ben de Dragon Abyss Ağaçlarının yerini bulacağım!"
"Ejder Uçurumu Ağaçlarının yerini mi tespit ediyorsunuz?"
Qin Nan irkildi ama Üçüncü Prens'in yüzündeki sırıtışı gördükten sonra düşüncelerini toparladı. Görünüşe göre Üçüncü Prens duruşmaya gelmeden önce iyi hazırlanmıştı.
"Kulağa iyi geliyor. Rozet aracılığıyla iletişim halinde olacağız!”
Duruşma yalnızca on gün sürecekti, dolayısıyla her saniye önemliydi. Qin Nan'ın değerli zamanını boşa harcamasına imkan yoktu. Cevap olarak başını salladı ve hızla uzaktaki büyük bir ormana doğru ilerledi.
O anda Qin Nan'ın zihninde aniden bir ses belirdi ve bu sesin Sima Kong olduğu ortaya çıktı.
“Qin Nan, sesimi sana gizli bir teknikle aktarıyorum! Lanet olsun, Song Li o pislik benden şüpheleniyor, bu yüzden Dragon Abyss Mistik Alanına girdikten sonra beni geride bıraktı…”
Sima Kong son derece hoşnutsuz görünüyordu.
Qin Nan başını salladı. Song Li, İkinci Prens olduğu için aptal değildi. Sima Kong'la ilgili kuşkulu bir şeyler olduğunu öğrendikten sonra büyük ihtimalle gardını yüksek tutacaktı.
"Peki benimle buluşacak mısın?" Qin Nan cevapladı.
“Öyle düşünme. Ben Ticaret İttifakı'ndan biriyim, o yüzden birlikte kalmasak daha iyi olur." Sima Kong kıkırdadı ve şöyle dedi: “Haritanın peşine düşmene izin vereceğim çünkü o pislik seni arıyor olacak. Onunla karşılaşmanız an meselesi. Bir yandan da hazineleri aramakla meşgul olacağım.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...