EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Kükremenin ardından yavaş yavaş birkaç figür belirdi.
Grubun başındaki kişi Wendao Büyüklerinden başkası değildi. Aurası zehirli bir yılan gibiydi, tamamen havaya salınmıştı.
Yaşlıların arkasında Takım Yardımcısı Lideri Xu Ao, Dokuzuncu Prens Song Yu, Ticaret İttifakından Lu Jian ve Wanxiang Köşkü'nden Miao Yuxin duruyordu.
Xu Ao dışında diğerleriyle Ölüm Okyanusu'nda tanışmıştı.
Vermilyon Kuş Takımının dahilerleri, Ölümsüz Vermilyon Kuşu Sanatı ile ilgili bilgiyi duyduktan sonra hala şok içindeydiler. Ani kükremeyi duyduktan sonra bilinçsizce başlarını kaldırdılar. Yaşlıyı gördükten sonra ifadeleri hemen değişti.
“Bu Wendao Büyüklerinin Yaşlı Yin'i değil mi?”
"Ve bu Dokuzuncu Prens Song Yu!"
"Bu insanlar neden Duan Qing'i aramak için buradalar?"
Kalabalığın dikkati Mu Chengye de dahil olmak üzere önlerindeki manzaradan tamamen etkilendi.
"Ne için buradalar?"
Xu Ao'nun buzlu gözlerini gördükten sonra Qin Nan'ın kalbi sıkıştı. Kalbi kötü bir hisle doluydu.
Elder Wang başını kaldırdı ve sakin bir ifade takındıktan sonra kısa bir ses çıkardı: "Ah, Elder Yin ziyarette. Duan Qing'le bir işiniz var mı? Sanırım Kıdemli Yin, Duan Qing'in artık Vermilion Kuş Takımının doksan dokuzuncu grup öğrencisi olduğunun farkındadır!"
Vermilion Kuş Müfrezesi her zaman halkını korumuştu. Yukarı bölgenin Doğu Kıtasındaki herkes bunu biliyordu.
Yaşlı Wang'ın sözleri Yaşlı Yin'e bir uyarı görevi gördü.
Ancak Elder Yin boş bir kahkaha attı ve gürleyen bir ses tonuyla konuştu: "Aslında pek bir şey yok, biz sadece Duan Qing'in gerçekten kılık değiştirmiş Qin Nan olup olmadığını kanıtlamak için buradayız! Kıdemli Wang, grubumuz Dört Büyük Gruptan insanlardan oluşuyor! Qin Nan'la akraba olabilecek herkes bizim tarafımızdan denetlenmelidir!"
Bunu söyledikten sonra Elder Yin kısa bir duraklamanın ardından devam etti: "Tabii ki bu adam Qin Nan değilse, ayrılırız."
Diğer dahiler bunu duyunca bakışlarını hemen Qin Nan'a çevirdiler.
Hepsinin daha önce Qin Nan'ın adını duyduğunu söylemeye gerek yok; Dört Büyük Grup tarafından avlanan aşağı bölgenin en iyi dahisi. Peki Duan Qing'in Qin Nan'la nasıl bir ilgisi vardı?
Yaşlı Wang'ın yüzü karardı.
Başlangıçta Duan Qing'in kimliğinden şüphelenmişti ama bu düşünceden hemen kurtulmuştu. Duan Qing onların Vermilyon Kuş Takımından biri olduğu sürece gerçek kimliği onun endişesi olmayacaktı.
Ancak Xu Ao ona karşı kin beslemeye devam etti ve hatta Dört Büyük Grubun birleşik grubunu buraya çağırmıştı.
Başka bir deyişle, eğer Kıdemli Yin ve insan grubunun içeri girmesine izin vermezse, bu Vermilyon Kuş Müfrezesine büyük sorun getirecekti.
“Yaşlı Wang, sorun değil. Korkacak hiçbir şeyim yok. Bırakın girsinler; Kimliğimi nasıl inceleyeceklerini görmek için sabırsızlanıyorum!
Qin Nan, Dört Büyük Grubun sırf onu yakalamak için özel bir teftiş birimi kurmasını beklemiyordu. Onunla akraba olan herkesi araştıracaklardı.
Ancak, Ölümcül Görünüm Değiştirme Tekniği son derece büyülü olduğundan, Yenilmez Dövüş Hakimiyeti Alemine ulaştığından bahsetmeye bile gerek yok, açığa çıkmaktan korkmuyordu. Elder Yin ve diğerlerinin onun gerçek görünüşünü görmesi kolay olmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...