C454 - Sarsılan Aşağı Bölge

158 25 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Bölüm 454: Sarsılan Aşağı Bölge

Mor cübbeli yaşlı adamın gözbebekleri şiddetle kasılırken bedeni titremeye başladı.

O yapmıştı!

Qin Nan bunu gerçekten yapmıştı!

Dao Arayan Dağın Tarikat Lideri olarak, son birkaç yüz yıl içinde ilk kez onun iradesine karşı gelmeye cesaret eden basit bir karıncayla karşılaşıyordu!

Feiyang Kutsal Bölgesindeki insanlar bu manzara karşısında kesinlikle şaşkına dönmüştü.

Bu Qin Nan'ın ne tür topları vardı!

Bu koşullar altında neden hamle yapmaya cesaret etsin ki?

Ne kadar kanunsuz!

"Feiyang Kutsal Alanının pislikleri, dikkatlice dinleyin!" Sanki Qin Nan az önce ne yaptığı hakkında hiçbir fikri yokmuş gibi vahşi bir aurayla bağırdı: "Xiao Zhonghuang'a hemen buraya gelmesini söyle! Korkak bir kral gibi saklanmayı bırak!

Jiang Bilan ve diğerlerini sakatlamak onun öfkesini gidermeye yetmedi. Ancak Xiao Zhonghuang'ın sakatlanmasıyla öfkesi dinebilirdi!

"Bu adam…"

Kutsal Lider Feiyang ve kalabalığın geri kalanı kalplerinin atışını hissedebiliyordu.

O şimdi Feiyang Kutsal Bölgesine meydan okuyordu ve Tarikat Liderine karşı çıktıktan sonra Xiao Zhonghuang'a karşı savaşmayı talep ediyordu!

Tarikat Liderini gözlerine yerleştirmedi mi?

"Qin Nan!"

Gökyüzünde muazzam derecede öfkeli bir kükreme patladı.

Sanki önceden bilgeye benzeyen mor cübbeli yaşlı adam o anda bir iblise dönüşmüştü. Onun aurası çevrenin titremesine neden olurken gözleri Qin Nan'a sınırsız bir öldürme niyetiyle baktı!

Dao Arayan Dağın Tarikat Lideri olarak ilk kez bu kadar öfkeleniyordu!

Bir karınca ne zamandan beri gözünün önünde onun iradesine karşı çıkmaya cesaret etti?

"Ata Wen Dao[1]!"

O anda, Kutsal Lider Qinglong olduğu ortaya çıkan şiddetli bir kükreme duyuldu.

Ata Wen Dao mor cüppeli yaşlı adamın adıydı.

Kutsal Lider Qinglong'un görünüşte zayıf vücudunda sınırsız bir savaş niyetinin yükseldiği hissedilebiliyordu ve o kahkahalarla gülüyordu, "HAHAHA, Qin Nan sizin dahilerinizden ondan fazlasını ortadan kaldırdığına göre, şimdi benim parlama zamanım. Qin Nan, şimdilik Kutsal Bölgeye geri dön. Qingshan, haydi bunu yapalım!”

Kutsal Lider Qinglong kollarını sıvadı ve büyülü bir teknik uyguladı. Qin Nan buna direnemeden figürü Qinglong Kutsal Alanına geri ışınlandı.

Bu arada, Kutsal Liderinin yanında duran Tang Qingshan'ın figüründen muazzam bir öldürme niyeti fışkırdı!

Bir Dövüş Kutsalı ve Dövüş Majesteleri aniden patladı ve herhangi bir uyarı olmadan tüm Kutsal Bölgeye hücum etti!

“Sizi manyaklar——”

Ata Wen Dao, Kutsal Lider Feiyang ve diğerleri kan kusacakmış gibi hissettiler!

Buraya savaş başlatmak için gelmediklerini söylemediler mi?

Neden birdenbire saldırdılar?

Utanmaz, sonuna kadar utanmaz!

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin