C439 - Parlaklık Kaybı

181 27 6
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'a göre reklamlar

Birinci sınıf Di Dövüş Ruhu rütbesi!

Bu ne kadar önemliydi?

Hiç şüphe yok ki bu, tüm aşağı bölgedeki en yüksek rütbeydi; kimse onunla karşılaştırılamazdı!

Daha önce insanlara Xiao Zhonghuang'ın yarım Di dereceli bir Dövüş Ruhu'na sahip olduğu söylendiğinde, yarım Di rütbesi hala bir Di rütbesi olmadığı için bu büyük bir kaos yaratmamıştı!

Bununla birlikte, Feiyang Kutsal Alanının gerçeği başından beri gizleyip ancak bugün ortaya çıkaracağını kim beklerdi!

“Siktir beni!”

"Xiao Zhonghuang'ın yeteneği inanılmaz, Qin Nan'ın ona karşı şansı olamaz!"

“Qin Nan mı? Qin Nan yalnızca sekizinci sınıf Xuan dereceli Dövüş Ruhuna sahip. Xiao Zhonghuang'la nasıl rekabet edebilir ki?"

"Eh, bilginiz olsun diye söylüyorum, Qin Nan'ın Dövüş Ruhu aslında onuncu sınıf Xuan sıralamasında! Ama bunun artık bir önemi var mı? Xiao Zhonghuang şüphesiz en üstün dahidir!”

“Feiyang Kutsal Alanı çok cesur bir hamle yapıyor. Hem Feiyang İttifakı hem de Dahi İttifakı yalnızca Xiao Zhonghuang'a destektir!"

“Birinci sınıf Di Seviye Dövüşçü Ruhu ile, Doğu Kıtası'nın üst bölgesinde bile büyüklüğe ulaşabilirdi!”

Aşağı ilçenin her yanından hayret dolu sayısız ses duyuluyordu.

Bir Dövüş Sanatçısının gücü, dahilerin Dövüş Ruhunun rütbelerine göre derecelendirildiği Canglan Kıtasında en çok vurgulanıyordu!

Herkes Xiao Zhonghuang'ın gelecekteki başarılarıyla kimsenin boy ölçüşemeyeceğini açıkça biliyordu!

Aşağı bölgenin tamamı büyük bir şoka maruz kalırken, başka bir haber tüm yetiştiricilerin koltuklarından fırlamasına neden oldu.

Xiao Zhonghuang, Dövüş Hakimiyeti Alemine yükselmeyi başarmıştı. Bunu kutlamak için Feiyang Kutsal Alanı herkesi davet eden büyük bir ziyafet düzenleyecekti!

O anda sayısız yetiştirici doğrudan aşağı bölgeye yöneldi.

Bir dizi olay nedeniyle, Feiyang Kutsal Alanı'nın statüsü büyük olasılıkla alt bölgede en üst noktaya yükselirken, Qinglong Kutsal Alanı tarihte boğulacaktı!

...Bu arada Feiyang Kutsal Alanında...

Qinglong Kutsal Alanının aksine, Feiyang Kutsal Alanının öğrencilerinin hepsi aynı büyük şehirde kalıyordu.

Şehrin tamamı, çevresi dokuz bin li olan inanılmaz büyüklükte bir alanı kaplıyordu. Duvarlar kestane rengindeydi, bu yüzden uzaktan bakıldığında ona bir şekilde öldürücü bir aura veriyordu, çünkü o Gök ve Yer arasında sağlam bir şekilde duruyordu.

Şehre, Aziz Silahı olduğu söylenen Feiyang Şehri adı verildi. Etkinleştirildiğinde, bir Dövüş Majestelerini öldürebilecek inanılmaz bir gücü açığa çıkaracaktı.

...Şu anda Feiyang Şehri'nin ortasında büyük bir dojoda...

Çevre Kutsal Lider Feiyang, Katliam Şehri Şehir Lordu, Zirve Lideri Yang ve diğer Zirve Liderleri ile onları takip eden Zirve Liderleri, Azizler, Aziz Adayları, koruyucular vb. ile doluydu.

Bu pek çok uzmanın dikkati dojoya odaklanmıştı.

Dojonun merkezi, sekiz yüz doksan dokuz zhang genişliğinde fırtınalı bir bulutla çevrelenmişti ve buradan sayısız yıldırım ışını düşüyordu, bu da korkutucu bir sahneye neden oluyordu.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin