C464 - Yeraltı Dünyası Köprüsü

185 20 3
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Bölüm 464: Yeraltı Dünyası Köprüsü

Song Yu, Miao Yuxin ve Lu Jian'ın gözleri parladı.

Ata Wen Dao'dan beklendiği gibi, Xiao Zhonghuang birinci sınıf Di dereceli Dövüş Ruhu ile kazanacağından emin olmasına rağmen kimsenin planını bozmasına izin vermeyecekti.

Kalabalığın nefesi kesildi.

Ata Wen Dao'nun bahsettiği gibi Xiao Zhonghuang, Bodhi'nin Kalbini aldıktan sonra ne kadar güçlü olacaktı?

Qin Nan, Reaper's Platform'da ona karşı yapılacak düelloda hiç şüphesiz tamamen geride kalacaktı!

"Sonuna kadar utanmaz!"

Tang Qingshan ve ekibi muazzam bir ölüm niyeti yayıyordu.

Birkaç yüz yıl önce de hepsi olağanüstü dahilerdi, bu yüzden bu şekilde dalga geçilmeye artık dayanamıyorlardı.

"Neden böyle basit bir numaradan rahatsız oluyorsun?" Dörtlü öfkelenmek üzereyken Kutsal Lider Qinglong sakince konuştu: "Her zaman sakin olun ve öfkenizi kontrol edin."

"Usta--"

Tang Qingshan ve diğerleri bir şey yapmak üzereydiler ama Kutsal Lider Qinglong'un bakışını gördükten sonra ağızlarını kapatmayı seçtiler. Öfkelerini tekrar midelerine çekmekten başka çareleri yoktu.

Ata Wen Dao'nun yüzünde soğuk bir sırıtış belirdi, Bu Kutsal Lider Qinglong şu anda hala sakin davranıyordu.

Katılımcılar Reaper Platformuna vardıklarında Kutsal Lider Qinglong'un sakin kalıp kalamayacağını görmek için sabırsızlanıyordu!

......

......

...Ölüm Okyanusu, ilk duruşma, Kanlı Mezar...

Ölümün Hizmetkarı kalabalığın bakışlarını görmezden geldi ve parmağını salladı. Kristal benzeri bir görünüme sahip, beyin büyüklüğünde büyülü bir meyve Xiao Zhonghuang'ın eline düştü.

Xiao Zhonghuang meyveyi aldıktan sonra kahkaha attı, "Qin Nan, peki ya duruşmada birinci olursan? Bodhi'nin Kalbi sonuçta hâlâ benim!"

Kahkahasının ortasında Xiao Zhonghuang önceliklerinin izini kaybetmedi. Bodhi'nin Kalbini hızla yuttu.

PAT!

Xiao Zhonghuang'ın bedeninden birkaç mistik ışık ışını yayıldı ve aurasının gizemli bir hal almasına neden oldu.

"Orospu çocuğu!"

Qin Nan'ın gözleri şimşekle titredi.

Aurası hızla Göklerin ve Dünyanın sanki atalardan kalma bir canavar uyanmış gibi titremesine neden olurken ileri doğru bir adım attı.

Kahkahalara dalmış olan Zirve Lideri Yang ve arkadaşları hemen odaklarını Qin Nan'a çevirdiler.

Bu Qin Nan onlara saygısızlık etmeye cesaret etti!

On sekiz Zirve Lideri ve birçok Dövüş Hakimiyeti Alemi uzmanının varlığına rağmen hâlâ onlara saldırmaya cesaret mi ediyordu?

"Ne kadar cesur!" Ölümün Hizmetkarı tersledi, "İlk duruşmada kimsenin şiddet kullanmasına izin verilmez. Kuralı çiğneyen herkesin Reaper Platformuna ulaşması yasaklanacak!"

Qin Nan'ın adımları durdu ve başını kaldırıp Ölümün Hizmetkarına soğuk bir şekilde baktı.

"Qin Nan, yapma." O anda Sima Kong aniden sesini ona iletti: "Sayısız ölü ruh arasından Ölümün Hizmetkarı yargılamaların sorumluluğunu üstlenmek üzere atandı, böylece kendisine büyük bir yetki verildi. Artık onun iradesine karşı çıkmayı göze alamayız ama endişelenmeyin; Ölümün Hizmetkarı, Reaper'ın Platformunda aptalca bir şey yaparsa Ölüm Okyanusu tarafından cezalandırılırdı."

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin