EŞSİZ SAVAŞ RUHU
"Ne oluyor?"
"Bu hiç iyi hissettirmiyor!"
"Sanki içinden bir şeyler çıkıyor."
“……”
Düzenbaz yetiştiriciler bu konuda keskin spekülasyonlar yaptılar. Qin Nan'ın onlara yaşattığı önceki şaşkınlığın yerini panik ve tedirginlik aldı, sanki kalpleri tehlikeli bir canavar tarafından çiziliyormuş gibi.
"Bu--"
Ölümün Hizmetkarı'nın solgun yüzü bir miktar şüpheyle doluydu.
Birkaç yüz yıl önce, Ölüm İmparatoru tarafından Ölümün Hizmetkarı olarak atanmıştı, bu nedenle Ölüm Okyanusu'na aşinaydı, ancak önünde gerçekleşen sahneyi sadece bir olay sandığı için kafası karışmıştı. efsane.
Gıcırtı, gıcırtı, gıcırtı, gıcırtı.
Çürük bir kapı itilerek açıldığında çıkan bir dizi ses gökyüzünde yankılanıyordu.
Başlarını kaldırdıklarında ve havada yüzen kristal tabutun kapağının yavaşça açıldığını, içindeki sonsuz karanlığın ortaya çıktığını gördüklerinde kalabalığa ani bir düşünce geldi.
O anda herkes şaşkınlık içinde kaldı.
Kristal tabut açılıyordu!
Bu, efsanenin gerçek olduğu anlamına mı geliyordu?
Söylentilere göre birinin Dövüş Becerisi Yeteneği son derece olağanüstü olduğunda Ölüm İmparatoru uyandırılırdı!
Bu, Ölüm İmparatorunun uyandığı anlamına mı geliyordu?
"Kahretsin, Qin Nan, koş!"
O anda Prenses Miao Miao yüksek sesle kükredi.
Dokuz Ruhlu Yükselmiş bir Ginseng olarak onun duyuları diğerlerinden daha keskindi. Hemen ileri atıldı ve Qin Nan'ın figürünü yakalamak ve onu oradan uzaklaştırmak için elini uzattı.
PAT!
Siyah duman bulutları yayılırken kristal tabutun içinde bir patlama meydana geldi. Göz açıp kapayıncaya kadar bin litrelik alan dumanla kaplandı.
O anda kalabalığın yüzleri büyük bir korkuyla doldu.
Sebebi ise... hiç hareket edemiyorlardı!
Prenses Miao Miao'nun Qin Nan'ın figürünü yakalamaya çalışan eli de havada dondu.
“HAHAHA, Qin Nan, ne kadar karmaşa yarattın! Ölüm İmparatoru yeniden canlanmak üzere! Eğer uyandırılırsa hepimiz öleceğiz, kimsenin kaçmasına izin verilmeyecek! Peki ya Dövüş Becerisi Yeteneğiniz karşı konulmazsa? Burada öleceksin…” Ölümün Hizmetkarı, solgun yüzü küçümsemeyle doluyken gülmeye başladı.
Ancak sözünü bitiremeden Ölüm Okyanusu'nun en derin bölgesinden dev siyah bir el ortaya çıktı ve onun figürünü sıkıca kavradı.
"Bu--"
Ölümün Hizmetkarı'nın yüzü fazlasıyla beyazlaştı. Tepki veremeden el, figürünü Ölüm Okyanusunun derinliklerine sürükledi. Kısa bir süre sonra aşağıdan acı dolu bir çığlık duyuldu.
Ölümün Hizmetkarı kuralları birkaç kez üst üste çiğnemişti, bu yüzden Ölüm Okyanusunun ruhunun sonunda sabrı tükenmişti ve duruşma artık bittiği için onu cezalandırmıştı!
Ancak söylenen sözler kalabalığın büyük bir şaşkınlığa düşmesine neden oldu.
Ölüm İmparatoru yeniden canlandırılacaktı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...