EŞSİZ SAVAŞ RUHU
"Fazla düşünme. Ben doğrudan oraya gideceğim ve önce nesneyi bulacağım!”
Qin Nan kendini sakinleştirdi. Artık tüm şüphelerini çözebilmesinin hiçbir yolu yoktu, bu yüzden daha fazla düşünmek yerine şimdi önceliği, gelişimini Dövüşçü Atalar Aleminin zirvesine kadar geliştirmekti, böylece şüpheleri gidermek için Kutsal Lider Qinglong'u ziyaret edebilirdi.
Bunu takiben dörtlü hızla ileri doğru ilerledi ve doğrudan ardıllığın olduğu yere doğru ilerledi.
...Bu arada, Qinglong Mistik Bölgesindeki bir dağda...
Dağın zirvesinde iki figür duruyordu. Bunlardan biri Yang Taitian'dan başkası değildi. Yanında duran ve sıradan giyinen genç adama gelince, yüzünde hafif bir gülümseme vardı ve kemiklerindeki gurur aurasından belli belirsiz bir şekilde belli oluyordu.
Eğer burada başka bir öğrenci olsaydı, kişi bu genç adamın Kumar Şehri'nin halefi Xiao Klanının üç oğlu arasında ikinci sıradaki oğul olduğunu keşfederdi - Xiao Hong!
"İstihbarata göre Prenses Miao Miao şu anda Kutsal Lider Qinglong'un verasetinin bulunduğu yere doğru gidiyor!"
Yang Taitian'ın hoş olmayan bir yüzü vardı.
Sırf Qin Nan'la başa çıkmak için babasının Qinglong Mistik Zemin Denemesine katılma talimatlarını takip etti. Ancak Kutsal Lider Qinglong, halefinin burada bulunabileceğini açıkladığında fikrini değiştirdi. Bununla birlikte Prenses Miao Miao'nun bu kadar güçlü olmasını beklemiyordu.
Bu nedenle sadece Qin Nan'ı ortadan kaldırmakla kalmadı, Kutsal Lider Qinglong'un halefinin yerini bile elde edemedi!
"Endişelenmeyin, tahminlerime göre Prenses Miao Miao kesinlikle Qin Nan'ı Kutsal Lider Qinglong'un veliahtının bulunduğu yere çağıracaktır." Xiao Hong sakin bir ses tonuyla konuştu: "Onlar bir araya geldiklerinde, sadece bulmamız gerekecek. ve iki kardeşin, Xue Wuji ve Xue Wuheng'in yardımıyla hepsiyle aynı anda ilgilenin!
Yang Taitian şaşkın bir bakış attı: "Yerlerini nasıl bulabiliriz?"
“Aziz Jiang Bilan bunun olacağını zaten bekliyordu. Bizim için özel olarak bir eser hazırladı. Kutsal Lider Qinglong'un verasetinin yerini bulma kapasitesine sahip!"
Xiao Hong sakince söyledi ve sağ elini çevirdi. Avucunun içinde eski bir ayna belirdi.
Antik aynanın çerçevesi altı ejderhayla oyulmuştu; her ejderhanın beş altın pençesi vardı ve bu ona otoriter bir görünüm kazandırıyordu.
"Göklerin sırlarına bakan beş pençeli Altın Ejderhalar, ardılını hemen buluyor!"
Xiao Hong, gücünü antik aynaya yerleştirirken homurdandı ve anında bir dizi kükreme çıkmasına neden oldu. Her biri beş pençeli altı altın ejderhanın antik aynadan çıkıp gökyüzüne doğru yükseldiği görülebiliyordu.
Kısa bir süre sonra, antik aynanın yüzeyinde, mevcut konumlarından yüz li'den biraz uzakta olan bir ışık noktası titreşti.
"Mükemmel!"
Yang Taitian şaşkınlığını dile getirmekten kendini alamadı.
“Bu sadece bir numara. Kardeş Yang, zamanı geldiğinde Qin Nan'la ilgilenmen gerekecek." Xiao Hong kesin bir ses tonuyla söyledi.
"Bu sorun olmayacak."
Yang Taitian'ın yüzünde buz gibi bir sırıtış belirdi.
Babası, Qin Nan'ın Ölüm Okyanusu'ndaki planlarına müdahale edeceğinden endişeleniyordu, bu yüzden onu On Altı Dağ'ın Büyük Yarışmasında ortadan kaldırmak için birçok yol hazırlamıştı. Ancak Xiao Klanının en büyük oğlunun ve Ticaret İttifakının Azizinin de Qin Nan ile anlaşmayı planladığını ve böylece Xiao Hong'u buraya göndereceğini beklememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...