EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Yetiştirme aşamaları şu şekilde ayrılmıştı: Vücut Temperleme Alemi, Xiantian Alemi, Dövüş İmparatoru Alemi, Dövüş Ataları Alemi, Dövüş Hakimiyeti Alemi, Dövüş Majesteleri Alemi, Kutsal Dövüş Alemi, Dövüş Ataları Alemi, Dövüş Hükümdarı Diyar ve Dövüş Tanrısı Alemi; toplamda on bölge.
Ölüm İmparatorunun yetişimi, şüphesiz tüm aşağı bölgedeki en güçlü varlık olarak kabul edilen Dövüş Hükümdar Alemine ulaşmıştı. Yukarı bölgenin Doğu Kıtasının yöneticileri bile ona karşı çıkmaya cesaret edemiyordu.
Ve şimdi, Dövüş İmparatoru Alemi'nin zirvesindeki bir yetişimci ona karşı bir plan planlamıştı!
PAT! PAT! PAT!
Sayısız yıldırım ışını şiddetli bir sağanak gibi inerek Jiang Bilan ve Qin Nan'ın figürlerini tüketti.
Her ne kadar Ölüm İmparatoru artık Jiang Bilan'ın vücudunu işgal etmiş olsa da, bir uzman olarak aurası hâlâ devam ediyordu, bu da Sıkıntı'nın harici bir uzmanın varlığını tespit etmesine olanak tanıyordu. Daha sonra Jiang Bilan'ın, Qin Nan'ın Sıkıntıyı aşmasına yardım etmeye çalışan biri olduğu varsayıldı. Bu nedenle yıldırım ışınlarının çoğu onun figürüne yönelikti.
Qin Nan'a gelince, onun yaşadığı baskı önemli ölçüde zayıftı, bu yüzden Sky Thunder'ın kontrolüyle buna direnebildi.
“Cehennemin Rakshasaları[1], Ölümün Çığlığı!”
Jiang Bilan bir damla kan tükürdü ve bunu güçlü bir tekniği açığa çıkarmak için tetikleyici olarak kullandı. Sanki sayısız Rakshasa hayaleti Cehennemden uyandırılıyor ve şiddetli bir çığlık atıyordu.
Yukarıdan inen şimşek ışınları anında yok oldu, ancak yukarıdan daha fazla ışın inmeye ve onun figürünü yutmaya başlayınca bu sadece bir nefes kadar sürdü.
Jiang Bilan'ın yüzü, üzerine inen sonsuz korkunç yıldırım ışınlarını izlerken solgunlaştı.
Qin Nan kesinlikle gaddardı!
“Yeraltı Dünyası Köprüsü!”
Jiang Bilan elini fırlatırken bir kükreme çıkardı. Ölüm Okyanusu'ndan ona doğru uçan, üzerinde bir bariyer oluşturan ve kadim bir aura yayan kadim bir köprü görülebiliyordu.
Aurayı tespit ettikten sonra, daha güçlü yıldırım ışınları sürekli olarak düştüğü için Musibet daha da öfkelendi.
Şu anda Ölüm İmparatoru tam gücünün yalnızca yüzde birine, hatta belki de binde birine sahipti ve yetişimini yeniden kazanmak için yeterli zamanı olmadığı için Yeraltı Dünyası Köprüsü'nün tam potansiyelini ortaya çıkaramadı.
Üç nefesten kısa bir süre sonra Yeraltı Dünyası Köprüsü Jiang Bilan'ın vücuduna geri doğru devrildi.
"Sen--"
Göğsü patlamak üzereymiş gibi hissediyordu.
Ölüm Okyanusu'nun gücünü emerek daha önce oluşturduğu plan aracılığıyla yetişiminin bir kısmını geri kazanmayı başarmıştı. Ancak, bu süreçte edindiği ciddi yaralanmanın yanı sıra, Musibet'in gücüne direnmek için artık tükenmişti.
Ölüm İmparatoru ne zamandan beri bu kadar çaresiz kalmıştı?
Ata Wen Dao ve ekibi bunu görünce şaşkın bakışlara büründü.
Sıkıntı çok mu korkunçtu, yoksa Ölüm İmparatoru'nun yetişimi söylentilerin bahsettiği kadar korkutucu değil miydi?
Eğer Sıkıntı Ölüm İmparatorunu havaya uçurursa Kutsal Lider Qinglong'u iyileştirmeleri imkansız olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...