EŞSİZ SAVAŞ RUHU
C
Pubfuture'a göre reklamlar“On bin...on bin...on bin li…”
Sun Yi, Dövüş Majesteleri Aleminin zirvesinin yetişimini elinde bulunduran Vermilion Kuş Takımının müfettişi kimliğine rağmen, tüm gökyüzünü karanlıkta görünce sesi kekelemeye başladı.
Diğerlerinin ise gözleri şaşkınlıkla dolmuş, zihinleri ise tamamen boşalmıştı.
Bu on bin li'ydi!
On bin litrelik bir sıkıntı ne kadar önemliydi?
Seviye atladıklarında bin li'lik bir Musibet tetikleyebilselerdi, bu kanuna karşı gelmek sayılırdı!
Ve şimdi Qin Nan'ın Sıkıntısı bunun on katıydı!
PAT!
İlk yıldırım ışını Sun Yi'nin vücuduna çarptı!
Işın, bir ejderhanın şeklini andıran koyu kırmızı renkte bir kazan gibi genişti. Kızıl Ejderha Yıldırımı olarak biliniyordu ve ona yıkıcı bir aura eşlik ediyordu.
“Kutsal İmparator Kalkanı!”
Sun Yi'nin ifadesi sanki hayatının en büyük tehdidiyle karşılaşmış gibi müthiş bir şekilde değişti ve bu da onu hemen kozunu kullanmaya itti. Üzerinde Kutsal İmparatorun durduğu eski bir kalkanı çağırdı.
PAT!
Sun Yi'nin figürü Sıkıntı tarafından yere çarptığında kalkan anında parçalandı. Aurası son derece zayıf bir durumdayken bedeni kavrulmuş siyahtı.
Tek bir yıldırım ışını Sun Yi'yi kritik bir durumda bırakmıştı
PAT! PAT! PAT!
Sıkıntı'nın fırtınalı bulutu bir intikamcı gibi şimşek ışınları göndermeye devam ederek Song Yu, Silah Ruhu, atalar, Fan Hao, Ji Wuming ve diğerlerinin figürlerine kilitlendi.
"Koşmak!"
O anda Song Yu ve diğerleri son derece şok oldular. Hayat kurtaran kozlarını hemen uygulamaya koydular.
Dokuzuncu Şehrin üzerinde sayısız büyülü parıltı görülebiliyordu.
PAT!
İlk yıldırım ışını, saldırı nedeniyle neredeyse parçalanan Silah Ruhu'na çarptı ve Dokuzuncu Şehrin parıltısının ve aurasının hızla düşmesine neden oldu.
PAT!
İkinci yıldırım ışını, üç cankurtaran tılsımı kullanarak üç Dövüş Majesteleri Alemi uzmanını çağıran Song Yu'nun figürüne çarptı. Ancak yine de yıldırımın gücüne karşı koyamadı ve ağır yaralandı.
PAT! PAT! PAT!
Atalar Fan Hao, Ji Wuming ve diğerleri yıldırım tarafından yok edildi.
Dokuzuncu Şehir'de yankılanan gök gürültüsünün yanı sıra, göz açıp kapayıncaya kadar insanların ruhlarında büyük bir ürperti hissediliyordu.
Korkutucu!
Bu Sıkıntı çok korkunçtu!
Hatta tüm şehir onun tarafından yok edilicek.!!
O anda, zihinleri birkaç saniye önceki anı hatırladığında herkes irkildi.
Qin Nan onu hedef almamamızı söylemişti, aksi takdirde Dokuzuncu Şehir'in tamamı tamamen yıkımla karşı karşıya kalacaktı!
O zamanlar bunu ciddiye almamışlardı ve Song Yu'nun ona saldırma emrini yerine getirmişlerdi!
Ancak... önlerinde yaşanan sahneyle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...