C459 - Korkutucu Bir Diziliş

165 27 2
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU


"Hmm?"

Lu Jian, Song Yu ve Miao Xinyu aynı anda hamlelerini geri çekti. Artık Ölüm Kapısı açıldığından, Qin Nan ile daha fazla dövüşmeyeceklerdi çünkü o, Ölüm İmparatoru'nun Sarayında Xiao Zhonghuang ile son bir düello yapmak üzereydi. Eğer şimdi müdahale etselerdi Kutsal Lider Qinglong muhtemelen onları anında öldürürdü.

"Küçük Kardeş Xiao, bundan sonra Qin Nan ile savaşımıza devam edeceğiz!"

Lu Jian, Song Yu ve Miao Yuxin hemen konuştu.

Xiao Zhonghuang'ın gözleri titreyerek başını salladı.

Ölüm Okyanusu'ndaki tanrısal nesneyi ele geçirdikten sonra Ata Wen Dao, onun yardımıyla Kutsal Lider Qinglong'u ortadan kaldıracak, Feiyang Kutsal Alanı ise Qinglong Kutsal Alanı'na savaş açacaktı.

Dövüş Majesteleri Aleminin ve üzeri uzmanların bunda yer alması nedeniyle Qin Nan'ı öldürmeye odaklanacak zamanları olmayacaktı.

Bu nedenle Qin Nan'ı öldürmek için Dövüş Hakimiyeti Alemi uzmanlarının yardımına ihtiyacı olacaktı.

Bu arada, her zamankinden farklı olarak gelişimci kalabalığı Ölüm Okyanusu'na doğru koşmadı, başlarını çevirerek Qin Nan ve Xiao Zhonghuang'a baktı.

Bunun nedeni ise Ölüm Okyanusu'nun ikilinin birbirleriyle rekabet etme sahnesi olmasıydı!

"Hadi gidelim!"

Xiao Zhonghuang, figürü bir tekmeyle Ölüm Kapısına girmeden önce Qin Nan'a küçümseyerek baktı.

O anda Zirve Lideri Yang ve diğerleri (toplamda on sekiz Zirve Lideri) de kapıya doğru ilerlediler.

"Hmm? Bunun anlamı nedir?"

“Bu Zirve Liderleri ne düşünüyor? Savaş mı başlatacaklar?”

“Muhtemelen, bunu neden şimdi yapsınlar ki…”

Kalabalık şaşırmıştı.

Qin Nan ve arkadaşları da Zirve Liderlerine baktılar.

“Kan Emme Büyüsü!”

Zirve Lideri Yang ve diğerleri, korkunç tıslama sesleri yayan sayısız kanlı yılanın vücutlarından çıkmasıyla kükrediler. Bunu takiben kanlı yılanlar figürlerin etrafına dolanarak onların kanla kaplanmasına neden oldu. Dövüş Majesteleri Alemindeki ilk auraları hızla Dövüş Hakimiyeti Aleminin zirvesine düştü!

Yetiştiriciler aşırı derecede şok oldular.

Dövüş Majesteleri Aleminin Dövüş Hakimiyeti Alemine doğru gelişiminin bastırılması...

Bu on sekiz uzmanın da Ölüm Okyanusu'na gideceği anlamına gelmiyor muydu?

"Bok!"

Zirve Lideri Duanmu ve diğerleri bunu görünce hayrete düştüler. Feiyang Kutsal Alanının böyle bir plana sahip olmasını beklemiyorlardı.

Bunlar on sekiz Zirve Lideriydi! Hepsi yalnızca güçlü Dövüş Ruhlarına sahip olmakla kalmıyordu, aynı zamanda güçleri de dehşet vericiydi, sıradan Dövüş Hakimiyeti Alemi gelişimcilerinin gücünü aşıyordu!

Sadece Kutsal Lider Qinglong, sanki şok edici komplonun farkında değilmiş gibi, ölümcül bir aurayla her zamanki gibi sakin kaldı.

“HAHA, Qin Nan, seni içeride bekliyor olacağım!”

Zirve Lideri Yang iğrenç bir şekilde sırıttı.

Qin Nan'dan iliklerine kadar nefret ediyordu ve rüyalarında bile onu parçalara ayırmak istiyordu. Ancak Qin Nan Kutsal Lider Qinglong, İmparatorluk Yok Edici ve diğerleri tarafından korunduğu için bunu yapma şansı hiç olmamıştı. Her ne kadar yetişimi bastırılsa da, sonunda Ölüm Okyanusunda Qin Nan'ı öldürme şansına sahipti!

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin