Jeg våknet dagen etter, av vekkerklokka! Klokka var 07:00. For første gang, hatet jeg ikke vekkerklokka. Fordi i dag skulle jeg på konsert! I tillegg skal Marcus fortelle meg noe! Jeg lurer skikkelig på hva det kan være! Mina var våken allerede. Hun hoppet oppå meg. Etter en liten stund lå vi i senga og hadde latterkrampe😂 Vi reiste oss opp, og gikk til badet. Det nye badet mitt, var kjempe stort! Vi sto å sminket oss i ca 30 min. -Nå er det bare å finne det rette klesplagget! sukket Mina. -Det kommer nok til å ta litt tid... sukket jeg. Etter ca 1 time, hadde vi endelig funnet det. Mina endte opp med en hvit, søt/fin, blondekjole, med et hvit silkebånd rundt midjen. Hun rettet det lyse håret sitt, og satte en fin blomst i håret. Jeg endte opp med en lilla kjole, som gikk til knærne mine. Den hadde et svart silkebånd rundt midjen. Jeg tok en svart blomst i håret, og krøllet det. Nå var vi klare. Selve konserten begynte ikke før om 4 timer. Vi skulle jo selvsagt være en av de første i køen! Sååå.... Når vi kom til der konserten skulle være, var det ca 10 fans som sto å ventet. -Jaja, vi er i hvertfall én av de første! sa Mina. Jeg bare nikket.
4 timer senere:
-Nå åpner det! skrek jeg til Mina. Vi begge var sykt gira. -Vi må komme først!!! Når vi hadde levert billettene våres, løp vi det raskeste vi noen gang hadde løpt. Heldigvis kom vi på første rad, og vi hadde perfekt utsikt til scenen. -Nå er det bare å vente 1 time til da! sa jeg til Mina.
1 Time senere
-Er dere klare for Marcus & Martinus?! ropte Jon oppe fra scenen. -Jaaaaaa!!!! ropte alle som var der. Slalom musikken kom på, og like etterpå dukket M&M opp.
...........................
-Nå er det tid for den siste sangen vi skal synge for dere i dag! Den heter du.... fortalte Martinus oppe fra scenen. De satte seg ned på scene kanten, sånn at de kunne røre fansen. Musikken kom på, og de begynte å synge. Martinus så på meg nesten hele tiden. Marcus så faktisk på meg hele tiden. Heldigvis merket ikke noen av fansen det.... Sangen var ferdig, før de gikk av scenen dro Marcus meg opp på scenen, og tok meg med seg! Fansen ble helt forskrekka, og mange av fansen ble skikkelig sjalu. Marcus tok meg med til et lite rom, der hvor vi kunne være litt alene. Han så meg rett inn i øynene. Først da lot jeg merke til hvor vakre øyne han har. -Du har utrolig pene øyne! sa han til meg. Jeg begynte å rødme skikkelig. -Du er så søt når du rødmer! sa han. Jeg rødmet bare enda mer. Han så på meg og ga meg et hint om at jeg bare skulle være stille, å høre på han....Hva tror du Marcus skal si til Line?❤️ Kommer ny del snart❤️
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...