I Love You❤️

598 37 4
                                    

Hun åpnet opp øynene sine, bare sånn helt plutselig.
Line pov
Jeg våknet i et helt hvitt rom. Jeg hørte noen svake pipelyder. -Åneeei! Sa jeg. Jeg prøvde å røre på hånden min, men det var noen som holdt den fast. Jeg så Marcus sitte å holde i den, mens han så på meg med bekymringsfulle øyne. Jeg så at han hadde grått. Jeg så på den andre hånden min. Den hadde nåler i seg. Vent nåler?... Jeg frika helt ut, jeg reiste meg fort opp i senga, og skulle til å gå ut av senga. Da jeg ble dratt ned igjen. Det var Marcus.
MM: Slapp av... Det går bra. Det eneste du trenger å gjøre er å slappe av, å legge deg rolig ned igjen.... Han sendte meg et blikk, som fikk meg til å gjøre det.
-Marcus.....? Hvorfor... Har... Jeg... Nåler... Inni... Meg.....? spurte jeg redd.
MM: Ro deg ned.... Det er fordi du er sykehuset. Du ble hardt skadet, da Mina slo deg ihjel. Heldigvis fikk jeg og Martinus, dratt henne fra deg. Martinus? Jeg så meg rundt i rommet. Der sto han... Jeg sendte han et kom-å-sett-deg-her, blikk.
           Martinus pov
Jeg satte meg forsiktig ned ved siden av henne. Jeg fanget blikket hennes i mitt. Jeg skulle til å gi henne en klem, men....
-Martinus!! Du være forsiktig... Du kan skade henne.... Sa Marcus til meg.... Jeg sendte han bare et dumt blikk. Han brydde seg ikke, istedet flyttet han blikket ned til Line... Han lente seg forsiktig mot henne, å hvisket henne noe i øret. Jeg synes jeg hørte...
-I Love You.... Der knuste han hjertet mitt. Han minte meg på at Line ikke er min. Han kysset henne på munnen. Akkurat da kom det en lege inn. Jeg så at Marcus og Line rødmet. Legen prøvde å holde rødfargen inne.
L: kremt... Kremt (vet ikke helt hvordan man skal skrive det)... Jeg har noen gode nyheter og dårlige nyheter til deg Line... Den gode er at du kan dra hjem i morgen. Den dårlige er at du har fått en hardt slag i hodet.. du kan ikke dra skolen noen uker.... Jeg så bekymret på Line... Tenk at hun som elsker skole, ikke for lov til å gå på skole. Mens vi som ikke liker skolen så godt, gå på skole.
(Jeg bare skipper til neste dag)
           Neste dag
Line pov
I dag skulle jeg hjem. Jeg hadde blitt koblet ut av maskinene, og satt meg i bilen til Mamma. Når vi kom hjem, spurtet jeg opp på rommet mitt, å la meg i den myke dobbeltsenga mi. Endelig... Dette har jeg savnet. Jeg lå der å koste meg. Plutselig var det noen som kom å ødela øyeblikket mitt........
Hva synes dere?❤️❤️

Er det sant?!Where stories live. Discover now